سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگریگوناگونمطالب جالب

آیا با تولد فرزند در خاک گرجستان می توان تابعیت یا اقامت این کشور را دریافت کرد؟

اگر علاقه مند هستید که درباره قوانین مربوط به دریافت تابعیت گرجستان از طریق تولد فرزند اطلاعات داشته باشید حتما این متن را مطالعه کنید چرا که سعی کردیم تا به طور مختصر این موضوع را برای شما توضیح دهیم.

در ابتدا بهتر است این موضوع را بدانید که کشورها در مقابل به دنیا آمدن کودک در خاک آن کشور دو عملکرد متفاوت دارند. نوع اول کشورهایی هستند که بدون توجه به تابعیت والدین به کودکانی که در خاکشان متولد شوند اقامت و تابعیت می دهند (این حالت را از اعطای تابعیت از طریق خاک نیز می نامند) ، نوع دوم کشورهایی هستند که تنها در حالتی به کودک متولد شده در خاک آن کشور اقامت و تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین شهروند آن کشور باشند. (این حالت را اعطای تابعیت از طریق خون نیز می نامند)

دریافت تابعیت گرجستان با تولد کودک در خاک این کشور از دسته دوم پیروی می کند یعنی شما در حالتی می توانید برای فرزند به دنیا آمده در گرجستان تابعیت این کشور را دریافت کنید که حداقل یکی از والدین تابعیت گرجستان را داشته باشد یا به طور کلی می توان گفت که قانون تابعیت گرجستان از طریق تولد کودک از روش خون پیروی می کند.

همچنین لازم به ذکر است که به هیچ وجه تولد کودک در خاک کشور گرجستان تاثیر مثبتی در مراحل دریافت اقامت یا تابعیت این کشور را چه برای فرزند و چه برای والدین او ندارد و دقت داشته باشید که گول افراد سودجویی را که با ارائه اطلاعات اشتباه قصد دریافت پول های زیادی از شما را دارند تا تابعیت گرجستان با تولد فرزند را برای شما دریافت کنند را نخورید.

چنانچه قصد دارید درباره روش های دریافت اقامت گرجستان اطلاعات بیشتری داشته باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان در زمینه مهاجرت به گرجستان بهره مند شوید می توانید اینجا کلیک کنید.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا