سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

ستاره کانال دیزنی تیفانی تورنتون فرزند چهارمش را به دنیا آورد.

تیفانی تورنتون بازیگر 35 ساله Sonny With a Chance and So Random! روز چهارشنبه 21 ژوئیه از دخترش کیمبر جو کاپاچی استقبال کرد و او با یک سری پست های اینستاگرامی این خبر خوشحال کننده را اعلام کرد. این دومین فرزند تیفانی با همسرش جوزیا کاپاچی است و او همچنین از ازدواج  قبلیش با شوهر فقیدش کریس کارنی دو پسر دارد.

او تصویری از نوزاد تازه به خواب رفته را با عنوان “کیمبر جو کاپاچی” منتشر کرد و در کپشن نوشت  “7-21-21 ، متولد ساعت 2:05 بعد از ظهر ، 7 پوند 10 اونس. 19 اینچ طول ، همانطور که می تواند عالی باشد!”

در اوایل روز ، تیفانی فیلم هایی را از بیمارستان به اشتراک گذاشت که پیش بینی آن لحظه بزرگ را بر عهده داشت. او با خنده گفت: “در صورتی که فکر می کنید چرا اینقدر نفس نفس می زنم، نمی دانم.” ” فکر می کنم  واقعاً عصبی هستم چون این چهارمین بار است که این کار را انجام می دهم. وقتی عصبی می شوم واقعاً حالت تهوع پیدا می کنم ، بنابراین برای من دعا کنید تا مریض نشوم.”

بعداً ستاره ارسال کرد ، “خوب ، او اینجا است! سپس دوربین را به سمت همسرش که نوزاد را در آغوش گرفته بود ، برگرداند .

تیفانی ، که در برنامه های “این چنین ریون” ، “هانا مونتانا” و “جادوگران ویورلی پلاس” نیز حضور داشته است ، سپس عکسهایی از خودش و نوزادش را به همراه  این پیام  منتشر کرد : کوچولوی من خیلی دوستت دارم.

در ماه دسامبر ، او بارداری اش را در اینستاگرام اعلام کرد و گفت که او و جوزیا “از اینکه خداوند به آنها یه کوچولو دیگه داده خوشحالند.”

این زوج در سال 2018 از دخترشان جولیت جوی کاپاچی استقبال کردند. تیفانی پسرانش کنت جیمز کارنی 8 ساله و بنتلی کش کارنی 7 ساله را از ازدواج با کریس ، خواننده گروه The Prom Kings ، که در یک سانحه رانندگی در سال 2015 درگذشت ، دارد.

در ماه دسامبر ، تیفانی با ادای احترام به پنجمین سالگرد مرگ کریس ، پستی منتشر کرد و در بخشی از آن نوشت که “هنوز نبودن شما در اینجا مرا آزار می دهد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا