سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

کارگردان المنتال امیدوار است که این انیمیشن به کودکان کمک کند تا بفهمند احساسات از کجا می‌آیند

پیتر سون، کارگردان انیمیشن جدید پیکسار «المنتال» امیدوار است که این فیلم انیمیشنی به مخاطبان به ویژه بینندگان جوان‌ترش کمک کند تا در مورد اهمیت سلامت روان و درک اینکه «احساسات شما از کجا می‌آیند» بیاموزند.

انیمیشن المنتال (Elemental 2023 ) ین فیلم که روز جمعه، 7 ژوئیه در بریتانیا اکران می‌شود، دو شخصیت با عناصر متفاوت را به تصویر کشیده است. امبر  یک زن جوان سرسخت و شوخ طبع ساخته شده از آتشه که با مردی جوان ساخته شده از آب با نام وید که شخصیتی آرام و احساساتی دارد، رابطه صمیمانه ای برقرار می‌کند. اما به دلیل اینکه رفاقت با وید به معنای واقعی کلمه به امبر آسیب می‌رساند، دوستی او باعث می‌شود که او در باورهایش در مورد جهان تجدید نظر کند…

سون در پاسخ به سوالی درباره این جنبه از داستان می‌گوید: «همیشه مهم است که واقعاً درک کنید که احساسات شما از کجا می‌آیند، زیرا سلامت روان بسیار واقعی است.»

سون می افزاید: این خوبه که در مورد احساسات صحبت کنیم,  واقعیت اینه که همدلی که به ما اجازه می دهد با هم ارتباط برقرار کنیم، صدای بلندتری داشته باشیم.

سون می گوید که پیکسار همیشه سابقه تلاش برای جابه‌جایی مرزها را داشته است، از جمله اینکه انیمیشن به‌عنوان یک رسانه به چه معناست و ارزش آن را زمانی که مرتباً فقط برای بچه‌ها نادیده گرفته می‌شود، اثبات می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا