سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رز لزلی نحوه برخورد او و کیت هرینگتون با مبارزه کیت با اعتیاد را به اشتراک می گذارد

کیت هرینگتون حالا چندین ساله که هوشیار هست و در آن زمان، همسرش، رز لزلی، چیزهای زیادی در مورد خودش یاد گرفت، اما بیشتر در مورد درک و کنار آمدن با مبارزه شوهرش با اعتیاد به الکل.

این بازیگر 35 ساله با هارپرز بازار بریتانیا برای  صحبت کرد و درباره اینکه چگونه همسر و همبازیش در سریال Game of Thrones با ترک الکل کنار آمده است، صحبت کرد.

او به مجله گفت: «برای کیت، به عنوان یک معتاد، بسیار مهمه که خودش را  بشناسد. “جامعه AA [الکلی های گمنام] چنین فضای محبت آمیزی را برای او فراهم کرده  تا احساس کند شنیده می شود، تا مطمئن شود که او تنها نیست.  اگر  توانبخشی نبود، او در حال حاضر در موقعیت بسیار متفاوتی قرار داشت.”

در ماه آگوست، هرینگتون در مصاحبه ای با ساندی تایمز در مورد اتفاقات “تروماتیک” که در طول و پس از فیلمبرداری سریال موفق Game of Thrones رخ  داد، از جمله افسردگی و اعتیاد به الکل صحبت کرد. او در آن زمان گفت: “من با چیزهای بسیار وحشتناکی روبرو شدم.” چیزهایی که در طول و از زمان پایان یافتن سریال بازی تاج و تخت برای من اتفاق افتاد ، ماهیت بسیار آسیب زا داشتند و شامل الکل هم می شد.

لزلی همچنین درباره چیزهایی که از AA آموخته  و چالش مادام العمری که با ازدواج با فرد الکلی در حال ترکه، صحبت کرد.

او گفت: «من چیزهای زیادی در مورد اعتیاد یاد گرفته‌ام و این چیزیه که کیت همیشه از آن آگاه خواهد بود، اما این به او بستگی دارد که آیا دوباره نوشیدنی را انتخاب کند یا خیر. “هیچ پرستاری نمی تواند او را از انجام کاری که تصمیم می گیرد منع کند . من تصمیم نمی گیرم که این فشار را روی خودم وارد کنم. مسئولیت رفتارش بر عهده اوست. این به عهده من نیست که مراقب باشم. .”

اولین فرزند لزلی و هرینگتون  بیش از یک سال پیش به دنیا آمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا