سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آیا شخصیت اصلان در سریال AILE با شخصیت کیوانچ تاتلیتوغ در زندگی واقعی همذات پنداری دارد؟

سریال Aile (خانواده) فصل بسیار موفقی را به پایان رساند. در نتیجه بازی اهای موفق، هارمونی چشمگیر و غوطه ور شدن کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا در نقششان ، این سریال طرفداران زیادی ایجاد کرد.

در حالی که سریال Aile یکی از بهترین تولیدات این فصل بود، پروژه ای بود که هر هفته میلیون ها نفر را با داستان خود شگفت زده کرد. در تابستان، مخاطبان همچنان بی صبرانه منتظر اتفاقاتی هستند که در فصل دوم سریال Aile رخ خواهد داد. کیوانچ تاتلیتوغ به همراه همسرش باشاک دیزر در شام خداحافظی این فصل که تمام بازیگران سریال در آن حضور داشتند، شرکت کردند.

این بازیگر معروف گفت: ما یک فصل عالی را به پایان رساندیم، بسیار خوشحالیم. ما یک فصل عالی را به عنوان یک تیم پشت سر گذاشتیم. ما برای مدت کوتاهی با بینندگانمان خداحافظی خواهیم کرد، شما را در فصل جدید می بینیم.

یکی از موضوعاتی که همه کنجکاو شده بودند همین همذات پنداری بازیگر با شخصیت اصلان بود. آیا شخصیت اصلان با  کیوانچ تاتلیتوگ همذات پنداری دارد؟

کیوانچ تاتلیتوغ به این سوال پاسخ زیر داد: «چی شده، مهم نیست. حالت خوبه؟»

حتی با این حرف ها این بازیگر معروف عنوان کرد که نمی توان در زندگی واقعی با شخصیت اصلان همذات پنداری کرد.

باشاک دیزر، همسر کیوانچ تاتلیتوغ نیز یکی از نام هایی بود که از استایل این سریال حمایت کرد. دیزر گفت: “من به همه تبریک می گویم،  فصل اول، فصل بسیار خوبی بود، ما مشتاقانه منتظر فصل جدید هستیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا