سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینما

تریلر Chucky “سری جهانی کشتار” منتشر شد.

Don Mancini ، خالق فرانشیز Child’s Play اخیراً به EW گفت که مجموعه تلویزیونی جدید Chucky با بسیاری از فیلم های ترسناک که عروسک قاتل او در آن حضور دارند “کاملاً تحت کنترل” خواهد بود. و به نظر می رسد تریلر آن که روز یکشنبه در پانل Legacy of Chucky در کمیک-کان به نمایش درآمد ، تأیید می کند که سریال پر از ضرب وشتم خونین خواهد بود.

در چاکی ، پس از حضور عروسک قدیمی “Good Guy” در یک حراجی حیاطی در حومه شهر  ، یک شهر ایده آل آمریکایی به هرج و مرج کشیده می شود. به زودی ، همه باید با یک سری قتل های وحشتناک دست به گریبان شوند که شروع به افشای ریاکاری های عمیق و اسرار پنهان شهر می کند. در همین حال ، دوستان و دشمنان گذشته چاکی به دنیای او می آیند  و تهدید می کنند که حقیقت راز اصلی اسرارآمیز او را به عنوان یک کودک به ظاهر معمولی که به نوعی به این هیولای بدنام تبدیل شده ، فاش می کنند.

مانچینی گفت: “شخصیت اصلی یک پسر همجنسگرا 14 ساله است که پس از مرگ اخیر مادرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به نوعی گم شده است.” “او یک هنرمند جوان است [مجسمه هایی با قطعات عروسک می سازد.] او چاکی را در یک حیاط حراجی پیدا می کند و او را می خرد ،در این سریال زاکاری آرتور بازی می کند که با بازیگران جوان تئو بریونس ، آلیویا آلین لیند و بورگوین آرنارسون در این سریال همراه است. مانچینی گفت: “یکی از کارهایی که می خواستم انجام دهم این بود که این فرانشیز را به ریشه های بازی کودکی خودم برگردانم و شخصیت های اصلی را بچه ها بازی کنند.”

در این سریال  همچنین بازیگران Lexa Doig ، Devon Sawa ، Jennifer Tilly ، Fiona Dourif ، Alex Vincent ، Christine Elise و Brad Dourif حضور دارند که  برد بار دیگر صداگذاری چاکی را انجام می دهد . چاکی 12 اکتبر ساعت 10 شب  در ایالات متحده آمریکا و SYFY پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا