سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولیویا وایلد پس از اینکه دست در دست هری استایلز به عروسی رفت با جیسون سودیکیس همسر سابقش دوباره دیدار می کند.

خوب این می توانست یک گفتگوی بسیار جالب باشد. ساعاتی پس از انتشار این عکسها ، اولیویا وایلد که دست هری استایلز  26 ساله را ، در مراسم ازدواج دوست هری 3 ژانویه گرفته بود ، او برای بازدید در 4 ژانویه راهی خانه همسر سابق جیسون سودیکیس در لس آنجلس شد. در حالی که کت بلند قرمز و بنفش ، شلوار استرچ و شلوار سفید و یک کلاه سفید فدورا پوشیده بود ، از او در حال بیرون آمدن از ماشینش  عکس گرفته شد. 

جیسون در حالی که ماسک صورت مشکی به چهره داشت ، در  جلوی خانه اش از اولیویا استقبال کرد. در حالی که این دو صمیمانه به نظر می رسیدند ، عکسها با آخرین باری که این زوج سابق در کنار هم مشاهده شده بودند بسیار فاصله داشت. از جیسون و اولیویا در 20 دسامبر پس از خروج از مرکز پزشکی Be Hive of Healing Integrative در Agoura Hills ، کالیفرنیا  عکس گرفته شد که همدیگر را در آغوش گرفته بودند. 

 از اولیویا و هری ، 26 ساله ، وقتی در عروسی جف در 3 ژانویه با گلن کریستیاانسن درمونته سیتو عکس گرفته شد ، طرفداران غافلگیر شد. هنگام قدم زدن در مسیری ، هر دو ماسک صورت تیره داشتند ، انگشتان آنها به هم گره خورده بود. اولیویا با لباس ماکسی گلدار  آستین بلند بود ، در حالی که هری کت و شلوار مشکی  ، پیراهن توری سفید و کراوات بلند مشکی پوشیده بود. هر دو لباس آنها  گوچی بود. هری در حال حاضر در آخرین فیلم به  کارگردانی اولیویا ،  با عنوان نگران نباش عزیزم ، بازی می کند.

گزارش شده است که اولیویا و جیسون ستاره سابق Saturday Night Live در اوایل سال 2020 بی سر و صدا  به عاشقانه نه ساله خود را پایان دادند ، اما این خبر در نوامبر سال 2020 علنی شد. این زوج پدر و مادر یک پسر اوتیس الکساندر 6 ساله و یک دختر ، دیزی ژوزفین 4 ساله هستند. جیسون و اولیویا در سال 2011 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و در تعطیلات در سال 2012 با یکدیگر نامزد کردند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا