سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونمجله سریال و تلویزیون

تاریخ پخش سریال شبکه شوتایم Dexter: New Blood

بلاخره تاریخ اکران Dexter: New Blood اعلام شد. . Showtime همچنین تریلری منتشر کرده است که اولین نگاه را به طرفداران و بازگشت مایکل سی هال به عنوان قاتل سریالی دکستر مورگان را می دهد.

این سریال 10 قسمته در ماه نوامبر پخش می شود. در صفحه Comic-Con @ Home مشخص شد که Dexter: New Blood به عنوان یک سریال جدید در نظر گرفته می شود و نه فصل نهم سریال اصلی Dexter.

Showtime در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره این سریال جدید ارائه داد.

“با بازی چند نامزد جایزه امی ، مایکل سی. هال ، به عنوان قاتل زنجیره ای مورد علاقه آمریکا ، دکستر مورگان ،  در سریال  DEXTER: NEW BLOOD برای اولین بار در روز یکشنبه ، 7 نوامبر ساعت 21  در شوتایم پخش می شود.  این سریال 10 سال پس از ناپدید شدن دکستر  اتفاق می افتد و  با نامی فرضی در شهر کوچک آیرون لیک ، نیویورک زندگی می کند. دکستر ممکن است زندگی جدید خودش را در آغوش بکشد ، اما در پی حوادث غیرمنتظره در این شهر با هشدارهایی روبرو می شود.  به جز هال ، بازیگران دیگری مانند  جولیا جونز (ماندالوریان) ، آلانو میلر (عشق سیلوی) ، جانی سکویا (باور) ، جک آلکوت (THE GOOD Lord BIRD) و کلنسی براون (تاج ، میلیاردها) در این سریال حضور دارند.

هشت فصل سریال اصلی DEXTER اولین بار در پاییز سال 2006 اکران شد و هال  نقش دکستر مورگان را بازی کرد. این سریال با کسب چندین نامزدی Emmy (R) بهترین سریال درام تلویزیونی و همچنین یک جایزه معتبر Peabody در سال 2008 به یکی از تحسین شده ترین سریال های تلویزیون تبدیل شد و دو بار به عنوان یکی از 10 سریال تلویزیونی برتر AFI شناخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا