سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

تأثیر مثبت سریال تاکتیک های عشق 2 در سریال جدید شوکرو اوزیلدیز منعکس خواهد شد

علاقه به سریال تاکتیک های عشق که از نتفلیکس پخش می شود رو به افزایش است. نسخه جدید داستان کمدی عاشقانه دمت اوزدمیر و شوکرو اوزیلدیز  به نام « تاکتیک های عشق » که اولین قسمت آن سال گذشته منتشر شد هم بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پس از پخش تاکتیک های عشق 2 با مخاطبان در نتفلیکس در 14 جولای، جنبش بزرگی در رسانه های اجتماعی به وجود آمد. همینطور در طول فصل، دمت اوزدمیر بود که با سریال «Adım Farah» ( نام من فرحه) طرفداران خود را مسحور کرد.

شوکرو اوزیلدیز در سریال جدید کمدی عاشقانه Ruhun Duymaz  با بورجو اوزبرک همبازی شد و سریال جدید از دوشنبه 24 جولای با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

وقتی داده‌های 52 کشور جهان بررسی می‌شود، موفقیت بزرگی به نظر می‌رسد که سریال تاکتیک های عشق 2 از رتبه سوم وارد فهرست شده و در بین 10 پروژه برتر قرار گرفته است.

موفقیت « سریال تاکتیک های عشق 2»  که از نتفلیکس در بسیاری از کشورهای جهان پخش شد ، تأثیر مثبتی بر حرفه این دو بازیگر  داشت و اهمیت پروژه‌هایی را که در آن شرکت داشتند افزایش داد.

در این مرحله، مشخصه که زمان پخش سریال جدید Ruhun Duymaz بسیار خوب است و شوکرو اوزیلدیز  از هفته آینده بیشتر به میدان خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا