سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مراسم People Choice Awards  2021 هفتم دسامبر از NBC و E! پخش خواهد شد.

 

مراسم 2021 People’s Choice Awards به طور همزمان از E ! و NBC روز سه شنبه ، 7 دسامبر پخش خواهد شد. این چهارمین سال متوالی است که PCA از E پخش می شود! طرفداران ، اما اولین بار که در NBC برگزار می شود.

این مراسم تنها مراسمی است که برنده هایش به طور کامل توسط طرفداران تعیین شده است و از ستارگانی مانند جاستین بیبر ، مگان تی استالیون و جنیفر آنیستون را در دسته ای از جمله بهترین آهنگ جدید ، بهترین موسیقی دو نفره ، ستاره اجتماعی ،  و نماد مردمی تقدیر کرده اند.

Frances Berwick ، ​​رئیس ، شبکه های سرگرمی ، NBCUniversal Television & Streaming گفت: “جوایز انتخاب مردم همیشه در مورد طرفداران بوده است . ” “با ساختار جدید ما ، اکنون این فرصت را داریم که این تجربه را به NBC گسترش دهیم.

سال گذشته ، طرفداران بیش از یک میلیارد رأی دادند برای بهترین ها در سال 2020 دادند ، و معتبرترین جوایز دستاورد  را به جنیفر لوپز ، تایلر پری و تریسی الیس راس اهدا کردند.  Den of Thieves ، جسی ایگناتوویچ ، ایوان پراگر و بارب بیالکوفسکی برای تهیه این برنامه تلویزیونی برمی گردند.

(E! و NBC هر دو بخشی از خانواده NBCUniversal هستند.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا