سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

ستاره هاکای , فرا فی به پیش درآمد «دیو و دلبر » دیزنی می‌پیوندد.

فرا فی به مجموعه پیش درآمد دیزنی پلاس برای دیو و دلبر ، با بازی لوک ایوانز در نقش گاستون و جاش گاد در نقش لفو  پیوست. به گفته ورایتی، فی در نقش شاهزاده بنوا برلیوز، دوست خوش‌تیپ دوران کودکی خواهر لفو، تیلی (با بازی برایانا میدلتون) بازی می‌کند.

ماجراهای این سریال در قلمروی دیو و دلبر و سال‌ها پیش از آغاز داستان عاشقانه میان دیو و بل اتفاق می‌افتد و در آن سه شخصیت گاستون، لیفو و تیلی پس از برملاشدن یک راز شوکه کننده درباره گذشته تیلی، سفری غیرمنتظره را آغاز می‌کنند و از رمزورازهای بی شمار این قلمروی آشنا پرده برمی‌دارند.

فیلم لایواکشن دیو و دلبر مارس سال ۲۰۱۷ با بازی اما واتسون و دن استیونز در نقش‌های اصلی اکران شد. هیچکدام از این دو بازیگر در سریال جدید دیزنی پلاس حضور نخواهند داشت. ساخت این سریال از بهار سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

اخیراً، فی را در نقش کازی کازیمرچاک در سریال دیزنی + Hawkeye دیدیم، که در این فیلم  او در مقابل مایا لوپز از Alaqua Cox، با نام مستعار اکو، بازی کرد  که اکو در جستجوی پاسخ سوالی بود که چه کسی پدرش را کشته است.فی همچنین طرفداران زیادی از آثارش در اقتباس موزیکال تام هوپر Les Misérables  سال 2012 دارد. . دیدن او در نقش شاهزاده بنیوت برلیوز یک ماجراجویی جدید و هیجان انگیز برای طرفداران خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا