سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعی

حضور پرشور خبرنگاران در طول همه‌گیری کرونا فراموش نشدنی است

[ad_1]

معاون بهداشت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار، گفت: حضور پر شور و ایثارگرانه خبرنگاران در عرصه سلامت، بخصوص در طول همه‌گیری کرونا و ثبت لحظات و دقایق از خودگذشتگی مدافعان سلامت امری فراموش ناشدنی است. 

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت ، در متن پیام دکتر علیرضا رییسی آمده است:«هفدهم مرداد، روز گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جان برکف عرصه خبر و رسانه را گرامی می داریم.

 روز خبرنگار روز قدردانی از تلاش صادقانه خبرنگارانی است که برای تولید و نشر اخبار صحیح ، دقیق و روز آمد از هیچ کوششی دریغ نکردند. 

 بدون شک در روزگار کنونی، نقش و جایگاه خبرنگاران به عنوان پیشگامان عرصه رسانه و اطلاع رسانی بیش از پیش اثرگذار است.

 حضور خبرنگاران در عرصه‌های مختلف اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، در گسترش اطلاعات و ارتقاء آگاهی مردم نقش بسزایی داشته و به عنوان حلقه واسط میان مسئولان، سازمان‌ها و مردم می‌باشند.

 نقش خبرنگاران در عرصه سلامت نقشی بی‌بدیل است و تبیین اهداف و دستاوردهای خادمان سلامت در حوزه بهداشت از مرکز تا دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت در اقصی نقاط میهن عزیزمان نمودی از این اثرگذاری است.

حضور پر شور و ایثارگرانه خبرنگاران در عرصه سلامت، بخصوص در طول همه‌گیری کرونا و ثبت لحظات و دقایق از خودگذشتگی مدافعان سلامت امری فراموش ناشدنی است. 

 در طول نزدیک به 18 ماه اخیر خبرنگاران عزیز همدوش با کادر خستگی ناپذیر سلامت حضور داشتند و لحظات تلخ و شیرین این دوران را ثبت و ضبط کردند.

 اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، امین و دلسوز به خصوص خبرنگاران حوزه سلامت تبریک و تهنیت عرض کرده و برای این عزیران سلامتی و سعادت آرزو می کنم.»

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا