سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعی

پاتک پلیس به مخفیگاه سوداگران مرگ در شرق تهران

4952792_931سرگرد محد قربان منصوری، رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی چند شبانه روز گذشته موفق به شناسایی یک باند سه نفره توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران شدند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود:در ادامه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد که تیم های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات سه خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندی مواد مخدر بودند بازداشت شدند.

گفتنی است، متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا