سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

اولین بچه اسکارلت جوهانسون و کالین جاست به دنیا آمد.

تعجب! اسکارلت جوهانسون و کالین جاست هر دو پدر و مادر شدند.

نماینده این بازیگر روز چهارشنبه 18 اوت برای پیپل تأیید کرد که این زوج به تازگی از اولین فرزندشان در کنار یکدیگر استقبال کرده اند. کمی بعد ، کالین نام و جنسیت نوزاد را فاش کرد.

کالین نام نوزاد تازه متولد شده را چهارشنبه در اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: “خوب ، ما پسر دار شدیم. نام او کوسمو است. ما او را بسیار دوست داریم. ”

در یک سوپرایز هالیوودی ، این زوج توانستند خبر حاملگی را مخفی نگه دارند. اما در طول یک نمایش کمدی اخیر ، کالین اشاره کرد که خانواده اش در حال بزرگ شدن هستند. کالین این خبر را از روی صحنه [Ridgefield Playhouse] اعلام کرد.

در حالی که کالین رسماً  برای اولین پدر شد، اسکارلت یک  دختر 6 ساله  ، رز دوروتی داوریاک ، از شوهر سابقش رومن داوریاک دارد.

پاییز گذشته ، Meals on Wheels America برای اولین بار وضعیت تازه ازدواج شده اسکارلت و کالین را اعلام کرد.

این سازمان غیرانتفاعی می گوید: “ما بسیار خوشحال هستیم که اخبار مربوط به ازدواج اسکارلت جوهانسون و کالین جاست را  اعلا می کنیم . آنها ددر تعطیلات آخر هفته در مراسمی صمیمی با خانواده و نزدیکانشان و پیروی از پروتکلهای بهداشتی ازدواج کردند.

این دو ، که پس از دو سال رابطه نامزد کردند ، به ندرت درباره داستان عشقشان به طور عمومی صحبت می کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا