سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شارون استون می گوید که برای بازی در فیلم Basic Instinct ( غریزه اصلی ) فقط 500000 دلار دستمزد دریافت کرده در حالی که مایکل داگلاس 14 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

شارون استون گفته است که 13.5 میلیون دلار کمتر از مایکل داگلاس بازیگر فیلم “غریزه اصلی” درآمد داشته است.

او در حالی که روز سه شنبه در چهل و سومین ناهار سالانه جوایز Muse Women In Film & Television در نیویورک سخنرانی می کرد، گفت: “مایکل داگلاس 14 میلیون دلار درآمد داشت. من تازه کار بودم و او یک ستاره بسیار بزرگ بود.”

استون  که اوایل این ماه گفت که نیمی از پولش را در یک رسوایی بانکی از دست داده است – ادامه داد که فقط 500000 دلار برای بازی در مقابل داگلاس در این فیلم  دریافت کرده است.

استون قبلاً در مورد اختلاف دستمزد بین خودش و بازیگر نقش اول در این فیلم صحبت کرده بود فیلمی که باعث شروع حرفه او شد اما سلامت او را هم تحت تأثیر قرار داد و باعث شد که حضانت پسر 4 ساله‌اش را از دست بدهد.

فیلم Basic Instinct نامزد بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی متن در جوایز اسکار 1993 شد , با این حال، استون برنده بهترین نقش آفرینی زن و مطلوب ترین زن در جوایز سینمایی ام تی وی به خاطر بازی فریبنده اش در فیلم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا