سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیهدسته‌بندی نشده

رتبه‌بندی سریال های اسم من فرحه ، پسر طلایی و شربت زغال اخته در هفته ای که گذشت چگونه بود

در تحقیقات هفتگی در مورد بازتاب شبکه های اجتماعی سریال های تلویزیونی، سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) دوباره موفق شد به محبوب ترین سریال تبدیل شود. در تحقیقی که توسط تلویزیون Adba برای هفته 3 تا 9 آوریل انجام شد، تحلیلی بر روی بیشترین پیام های به اشتراک گذاشته شده انجام شد.

بر اساس این تحلیل، به این نتیجه رسیدیم که سریال Yalı Çapkını که 50 هزار و 800 پیام را به اشتراک گذاشته است، پرمخاطب ترین سریال این هفته بوده است.

در این تحقیق که در توییتر انجام شده، سریال  Adim Farah  (اسم من فرح است) در رتبه دوم قرار دارد. دمت اوزدمیر و انگین آکیورک طرفداران تأثیرگذاری دارند و با تلاش آنها هر هفته حمایت آنها در شبکه های اجتماعی افزایش می یابد.

سریال Yalı Çapkını در حال حاضر با میلیون ها بیننده خود در حال قدرت نمایی در رتبه بندی است.

سریال Tuzark (تله) در رتبه سوم لیست قرار دارد و می تواند با رتبه هایی که کسب کرده به موفقیت بسیار نامتناسبی در شبکه های اجتماعی دست یابد. باید گفت که حمایت فوق العاده طرفداران آکین آکینوزو در این مرحله نتیجه می دهد.

در حالی که سریال Gelsin Hayat Bildiği Gibi (بیا زندگی همانطور که می داند) به عنوان پروژه ای که از فصل تابستان رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است در رتبه چهارم قرار دارد، غافلگیرکننده ترین سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) بود.

جای تعجب داشت که سریال Kızılcık Şerbeti حتی در هفته ای که درباره جریمه های اعمال شده توسط RTÜK در مورد این سریال بسیار صحبت می شد، رتبه پنجم را در میان محبوب ترین سریال های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی کسب کرد.

جای تعجب داشت که Kızılcık Şerbeti پنجمین سریال پرمخاطب تلویزیون در هفته 3 تا 9 آوریل بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا