سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

خبر خوب برای کسانی که دلشان برای الچین سانگو و باریش اردوچ تنگ شده است!

الچین سانگو و باریش اردوچ با سریال تلویزیونی Kiralık Aşk (عشق اجاره ای) که در آن نقش های اصلی را به عهده داشتند، نه تنها در ترکیه بلکه در جهان هم طرفداران زیادی داشتند. این دو بعداً در فیلمی به نام Mutluluk Zamanı (زمان خوشبختی) با هم بازی کردند

عشق اجاره ای یک کمدی رمانتیک  تابستانی در سال 2015 شروع شد، اما به قدری محبوب بود که دو فصل ادامه یافت. الچین سانگو و باریش اردوچ که برای اولین بار در این سریال  مقابل هم قرار گرفتند در مدت کوتاهی به محبوب ترین زوج سینمای ترکیه تبدیل شدند. این اولین سریال هر دو ی آنها  بود.

پس از تماشای عشق اجاره ای، تهیه کنندگان این بار این دو بازیگر موفق را در فیلمی به نام زمان خوشبختی گرد هم آوردند. در این فیلم کمدی عاشقانه باریش اردوچ و الچین سانگو و چنگیز بوزکورت و صدف اوجی به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم به تهیه کنندگی NuLook،  مظفر یلدیریم و کارگردانی شنول سونمز  و نوشته بازیگران مشهور بوگرا گولسوی و علی ارکان ارسزر ساخته شده است. با این حال، برخلاف انتظار، این فیلم به آمار تماشایی چندان خوبی نرسید. این فیلم که با توقعات فراوان فیلمبرداری شده بود فقط 561 هزار نفر در باکس افیس بیننده داشت.

با کنار هم قرارگرفتن این دو بازیگر ستاره، فیلم این بار از شبکه استار تی وی اکران می شود. این فیلم امشب (21 آوریل) ساعت 20:00 پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا