سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

گفتگو با تووانا تورکای « Tuvana Türkay »

به گزارش نسیم ورد;

تووانا تورکای « Tuvana Türkay » : تو جامعه بازیگری ما، کسی نمیخاد سنش رو نشون بده.

فیلم (تو سالم من به سلامت) ‘Sen Sağ Ben Selamet’  که تووانا تورکای « Tuvana Türkay » در آن نقش اول بازی می کند امروز در سینماهای ترکیه اکران شد.

تووانا تورکای « Tuvana Türkay » در فیلم نقش یک دوستدار محیط زیست را بازی میکند. او که در آشپزی مهارت خاصی دارد در طی گفتگو به همراه همبازی هایش در فیلم به آشپزخانه رستوران رفته و پیتزایی مخصوص برای خبرنگار ها آماده کرد.

در بین گفتگو که از بعضی از بازیگران ترکیه انقاد می کرد گفت در جامعه بازیگری ما کشی نمیخاد سنش رو نشون بده. و اضافه کرد من در هجده سالگی نقش یک مادر را بازی کردم و میگه شغل ما قانون خاصی نداره.

4_d

تووانا تورکای « Tuvana Türkay » که این اواخر طرفدارای زیادی داره، خونگرمی و صمیمیتش بی همتا بود. قبل از موعد مقرر شده برای دیدار حاضر شد و خیلی صمیمانه از خبرنگارا استقبال کرد. بسیار خنده رو بود و نسبت به همه چیز مثبت صحبت میکرد.

بعد اینکه فهمیدیم آشپز خوبی هست، باهم خمیر درست کردیم و بعدش پیتزا درست کردیم. پیتزایی که درست کردیم رو با قهقهه و خنده در طی گفتگو با هم میل نمودیم.

3_d

تووانا تورکای « Tuvana Türkay » میگه که عاشق طرفداراش هست، ولی این رو هم اضافه کرد که چیزی که بیشتر از همه به آدم ضرر میرسونه آدم هست. و میگه که دوستان کمی دارم و آدمایی که باهاشون کار میکنم کمتر باشه بهتره. وقتی پیشنهاد کاری بهم میاد اول افراد تو پروژه رو چک میکنم و اگ کسی باشه که خوشم نمیاد پیشنهاد رو رد میکنم. میگه با خونوادش زندگی میکنه و دوست داره وقتی به خونه میره ازش استقبال بشه و موقه خارج شدن بدرقه اش کنند. در آخر این رو هم اضافه میکنه که تو کارای خونه هم مهارت داره.

تووانا تورکای « Tuvana Türkay » میگه از اینکه تو فیلم ‘Olanlar Oldu’ با آتا دمیرر « Ata Demirer » همبازی شده خوشحاله و میگه تجربه خیلی خوبی براش بوده.

6_d

وقتی درمورد بچه صحبت میکنیم چشاش برق میزنه و میگه که خیلی دوست داره بچه دار بشه. اینو اضافه میکنه که هر آن ممکنه ازدواج کنه و بچه دار بشه. و میگه قصد داره تا یه سال دیگه بچه دار بشه.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا