سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هاروی واینستین اتهامات آنجلینا جولی را “به طور وقیحانه نادرست” خواند.

از آنجا که آنجلینا جولی در مصاحبه ای جدید ادعا کرده است که مجبور شده از دست هاروی واینستاین  “فرار” کند , واینستاین متهم به تجاوز جنسی می گوید او هرگز به آنجلینا جولی تعرض نکرده است.

واینستین-که در حال حاضر در حال گذراندن 23 سال حبس به اتهام تجاوز و قتل است-روز شنبه در بیانیه ای به TMZ از طریق دستیارش پاسخ داد.

در این بیانیه آمده است: “این تبلیغات به طرز گستاخانه ای نادرست و تبلیغات کلیکی  ( جلب توجه ) است.” “شما آنجلینا جولی هستید ، من مطمئن هستم که هر زن و مردی در جهان به شما علاقه دارند , آیا همه جهان به شما حمله می کنند؟ ”

واکنش تند واینستین پس از آن اتفاق می افتد که این بازیگر تجربه قبلی ادعا شده اش را در حین تبلیغ کتابش با عنوان “حقوق خود را بشناس” در روزنامه گاردین در “شنبه” منتشر کرد.

واینستین در بیانیه خود افزود: “برای من بسیار واضح است که این ادعاها  برای فروش بیشتر  کتابش است.”

در این مصاحبه ، جولی – که در 21 سالگی در فیلم “Playing By Heart ” واینستین بازی کرد – می گوید که در مورد حادثه ادعایی به همسر اولش ، جانی لی میلر ، گفت.

جولی گفت : “من دور ماندم و به مردم درباره او هشدار دادم. به یاد دارم که به جانی ، شوهر اولم ، که در این مورد عالی بود ، گفتم که این خبر را به بقیه دخترها هم برساند که با او تنها نمانند.

او افزود که ازش خواسته شده بود  فیلم “هوانورد” را در سال 2004 بازی کند اما او قبول نکرد ، چون واینستین در این کار نقش داشت.

ادعاهای جولی در مورد واینستاین در حالی مطرح شد که او در حال بحث در مورد مسائل جاری با همسر سابقش ، برد پیت بود که در نهایت منجر به پایان ازدواج آنها شد.

آنجلینا جولی و برد پیت سابق طلاق خود را در سال 2016 اعلام کردند.

ستاره “Maleficent” ادعا می کند که پیت از واینستین خواسته است تا تهیه کننده فیلمش با نام “کشتن آنها به آرامی” باشد – فیلمی که بعداً توسط کمپانی واینستین توزیع شد.

جولی گفت: “ما در مورد (دخالت واینستین) دعوا کردیم.” “البته درد داشت”

با این حال ، یکی دیگر از دوستان سابق پیت ، گوینت پالترو ، تجربه کاملاً متفاوتی داشت پس از آنکه واینستین بازیگر جوان را – که تازه 22 ساله بود – به اتاق هتلش دعوت کرد و پیشنهاد کرد در اتاق خواب ماساژش دهند.

ظاهراً پیت در اکران فیلم با واینستین روبرو شد و تهیه کننده را از نظر جسمی تهدید کرد ، که در آن زمان برای بازیگر تازه کار خطری بزرگ بود.

جولی برای اولین بار در گزارش 2017 NYT در مورد حادثه ادعایی با واینستین صحبت کرد.

او گفت: “من در دوران جوانی تجربه بدی با هاروی واینستین داشتم و در نتیجه تصمیم گرفتم دیگر با او کار نکنم و به دیگران هشدار دهم.” “این رفتار با زنان در هر زمینه ای ، در هر کشوری غیرقابل قبول است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا