سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

در فصل پنجم سریال Gotham شاهد حضور شرور جدیدی خواهیم بود

پس از آن که شبکه فاکس، سازنده سریال تلویزیونی محبوب گاتهام این مجموعه را برای فصل پنجم در سال ۲۰۱۹ تمدید کرد، حال شاهد معرفی شروری جدید و کلیدی هستیم. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، شین وست، بازیگر آمریکایی قرار است نقش کلیدی ادواردو دورانس (Eduardo Dorrance) را در این سریال ایفا کند.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، ادورادو یکی از دوستان و همرزمان قدیمی جیم گوردون (بن مک کنزی) است که پس از جنگ ارتباطش با او برای مدتی طولانی قطع شده است و حال پس از سال‌ها او به همراه تیمش که متشکل از سربازان بسیار ماهر و آموزش دیده است با هدف نظم بخشیدن به گاتهام در کنار گوردون به این شهر بازگشته است. اما با گذشت زمان گوردون متوجه می‌شود که هدف او از بازگشت، بسیار تاریک‌تر از آن است که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

ل455

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این کارکتر از جانب سازندگان منتشر نشده است؛ اما نکته‌ای که در خور اشاره است این است که می‌توان باور داشت که این کارکتر با شخصیت معروف کامیکی سر ادموند دورانس (Sir Edmund Dorrance) یا King Snake که خود پدر یکی از وحشتناک‌ترین و بی‌رحم‌ترین شرورهای گاتهام است در ارتباط است. Bane یا همان پسر کینگ اسنیک به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کامیکی دی سی کامیکس این پتانسیل را دارد که با حضورش، جذابیت آخرین فصل از این سریال را چندین برابر کند.

6563

بِین، شخصیت کامیک بوکی معروف کمپانی دی سی که عموما به عنوان دشمن شخصیت ابرقهرمان بتمن محسوب می‌شود، توسط چاک دیکستون، دیک موئنچ و گراهام نولان خلق شده است و برای اولین بار در شماره 1 مجموعه کامیک بتمن: انتقام بین، در سال ۱۹۹۳ حضور پیدا کرد. بین زاده سانتا پریسکا در کارائیب بوده و پدر او ادموند دورنس یا همان کینگ اسنیک معروف است. او با داشتن ضریب هوشی بالا، تخصص بسیار در فنون جنگی و قدرت بدنی بیش از حدش، در اکثر کامیک‌های بتمن و اقتباس‌های دیگر از این شخصیت در مدیوم‌های گوناگون، به عنوان یکی از سرسخت‌ترین و بزرگ‌ترین دشمنان او به حساب می‌آید.

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی ورث، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات یا پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل یا کت وومن، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما یا ریدلر، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن یا سالامون گراندی، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش راس الغول، کریستال رید در نقش سوفیا فالکون و احتمالا شین وست در نقش بین در سریال گاتهام به ایفای نقش می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا