سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آلپرن دویماز و فوندا اریعیت بعد از سریال Son Yaz ( آخرین تابستان ) در یک پروژه با هم ملاقات می کنند!

با وجود اینکه سریال Son Yaz ( آخرین تابستان)  پخش شده از  فاکس تی وی در فصل دوم  به دلیل رتبه بندی زود به پایان رسید، اما مخاطبان داستان و شخصیت ها را دوست داشتند. در این سریال با بازی علی آتای، هافسانور سانچاکتوتان، آلپرن دویماز و فوندا اریعیت، عشق آکگون و یامور عشقی بود که اثر خودش را در سریال گذاشت.

در این سریال، فوندا اریعیت  نقش شخصیت جانان، مادر یامور با بازی هافسانور سانجاک توتان را بازی کرد. در فینال فصل اول سریال، جدایی کاراکتر جانان تاثیر بدی بر روی سریال داشت. بسیاری از طرفداران سریال فکر می کردند که این جدایی یکی از دلایل اصلی شکستن ریتم داستان و عدم توجه کافی به فصل دوم است.

مسیرهای  آلپرن دویماز و فوندا اریعیت که به عنوان همبازی در سریال Son Yaz با هم بازی کردند، ماه‌ها بعد در پروژه جدیدی یکی شد. اخیراً مشخص شده که آلپرن دویماز نقش اصلی فیلم Kül (خاکستر) را بازی می کند که Ay Yapım قرار است برای نتفلیکس فیلمبرداری کند. ستاره زن پیشرو در فیلم خاکستر هم معرفی شد.

فوندا اریعیت  برای این پروژه با Ay Yapım قرارداد بست. در این فیلم آلپرن دویماز نقش یک نجار به نام متین علی ایفا می کند، فوندا اریعیت نقش گوکچه، همسر صاحب انتشارات فیلم را بازی می کند. گوکچه در دنیایی که توسط کتابی که دریافت کرده است غوطه ور می شود و زندگی او با نجاری که به دنبالشه به بعد دیگری منتقل می شود.. Erdem Tepegöz هم، روی صندلی کارگردانی فیلم می نشیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا