سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میگل و نازنین مندی بعد از 17 سال با هم بودن جدا شدند.

میگل خواننده و سوپرمدل و بازیگر ایرانی _ آمریکایی نازنین مندی پس از 17 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند. این زوج سابق ، که در نوامبر 2018 ازدواج کردند ، دوشنبه 27 سپتامبر جدایی شان را تأیید کردند.

نمایندگان آنها به رسانه ها گفتند که ” آنها مدتیه از هم جدا شده اند” اما  “برای یکدیگر آرزوی خوشبختی و  سلامتی می کنند”. در حال حاضر ، مشخص نیست چه چیزی باعث شده این دو نفر راه جداگانه ای در پیش بگیرند و  چه مدت زمانیه که از هم جدا شده اند.

پس از انتشار این خبر ، خواننده برنده گرمی به استوری های اینستاگرام رفت تا پیامی تامل برانگیز به اشتراک بگذارد.

در استوری آمده : “شما چه می خواهید؟ در مورد خواسته تان یقین و قصد و نیت مشخصی داشته باشید.” ” شفافیت کلیده … فقط برای مواردی که به آن مربوط می شوند کار کنید و احساسات و انرژی مثبت به خواسته و قصدتان را تحریک کنید.”

نازنین هم به نوبه خودش نقل قول های مرموز در اینستاگرام در مورد خودیابی و همچنین باز بودن در یافتن عشق در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

نازنین 35 ساله و میگوئل 35 ساله در 18 سالگی با یکدیگر آشنا شدند. پس از چندین سال زندگی مشترک ، آنها نامزدی شان را در سال 2016 اعلام کردند و دو سال بعد زن و شوهر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا