سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

باب سگت کمدین و ستاره فول هوس در 65 سالگی درگذشت: اندی کوهن، جوئل مک هیل و دیگران به او ادای احترام کردند.

مقامات تایید کردند که این باب سگت بازیگر و کمدین که برای بازی در نقش دنی تنر در سریال فول هاوس محبوب بود، روز یکشنبه 9 ژانویه در هتلی در فلوریدا درگذشت. او 65 سال داشت.

دفتر کلانتر اورنج کانتی یکشنبه در توییتی نوشت: «اوایل امروز با ما تماس گرفتند و درباره مردی خبر دادند که در اتاق هتل هست و هیچ واکنشی نشان نمی دهد  “این مرد به عنوان رابرت ساجت شناسایی شد و مرده اعلام شد . کارآگاهان هیچ چیز مشکوک یا نشانه ای از مصرف مواد مخدر پیدا نکردند.”

با انتشار خبر مرگ او، دوستان و طرفداران ساجت در شبکه های اجتماعی به عزای او نشستند.  جان استاموس در توئیتی درباره مرگ دوستش نوشت: «من داغون شدم. “من در شوک کامل و مطلق هستم. هرگز دوست دیگری مانند او نخواهم داشت. خیلی دوستت دارم بابی.”

کتی گریفین هم نوشت :شما نمی توانید شوخ طبع تر و با هوش تر از باب ساجت پیدا کنید. شوکه و داغون شدم”

تام براجان هم گفت : “تازه این خبر راشنیدم , داغون شدم خیلی دلم برات تنگ میشه.”

جوئل مک هیل نوشت : “من از درگذشت باب ساجت خیلی شوکه شدم. یکی از مهربان ترین و متفکرترین افرادی که تا به حال با او برخورد کرده ام و او  یکی از بامزه ترین های این سیاره بوده است. من خیلی دلم برای تو تنگ خواهد شد باب. دوست عزیز دوستت دارم. ”

دی کوهن: “او قلب بزرگی داشت و  با احساساتش بسیار سخاوتمند بود. یک مرد شریف ساجت.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا