سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

عکسهای جدید از تیموتی شالامی در نقش ویلی وونکا در فیلم جدید Wonka

روز یکشنبه ، 10 اکتبر ، تیموتی شالامی ، نامزد اسکار ، در صفحه اینستاگرامش اولین عکسهایی از خودش را در نقش ویلی وونکا در فیلم آینده Wonka برادران وارنر  که در سال 2023 اکران می شود منتشر کرد.

این فیلم قرار است به منشا داستانی ویلی وانکا، صاحب کارخانه شکلات سازی بپردازد که توسط رولد دال ساخته شده بود. اتفاقات فیلم Wonka قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود.

قبلا، جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory (ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی) محصول سال ۱۹۷۱ و جانی دپ در فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول سال ۲۰۰۵ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت، در نقش ویلی وانکا نقش آفرینی کرده‌ بودند.

در داستان اصلی ، وونکا گوشه گیر اجازه می دهد تا پنج برنده بلیط طلایی  از کارخانه اش دیدن کنند. فیلم جدید درباره زندگی این شکلات ساز قبل از وقایع نشان داده شده در کتاب و فیلم های قبلی است.. این  فیلم همچنین نشان می دهد که چگونه او با Oompa-Loompas، افراد کوچکی که بعداً در کارخانه اش مشغول به کار می شوند , آشنا می شود.

فیلمبرداری وونکا به کارگردانی پل کینگ در سپتامبر در انگلستان آغاز شد. این فیلم قرار است در مارس 2023 اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا