سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پری ادواردز از Little Mix با الکس اکسلید چمبرلین نامزد کرد

پری ادواردز پس از بیش از پنج سال رابطه با الکس آکسلید چمبرلین اعلام کرد که نامزد کرده است.

این خواننده عضو لیتل میکس در 18 ژوئن در اینستاگرام همراه با چندین عکس از خواستگاری در غروب زیبا در کنار دریا به اشتراک گذاشت: “دیشب عشق زندگی من روی زانو افتاد و من گفتم … بله!”

ادواردز 28 ساله همچنین عکسی نزدیک از حلقه خیره کننده ای را که بازیکن فوتبال لیورپول به او هدیه داده بود، به اشتراک گذاشت.

ادوارد و آکسلید چمبرلین تقریباً یک سال پس از تولد اولین فرزندشان، پسری به نام اکسل، در آگوست 2021 نامزد کردند

هم گروهی های ادوارد به سرعت در قسمت کامنتها تبریک گفتند. جید ثیروال ایموجی‌های صورتک گریان و قلب قرمز  گذاشت در حالی که لی آن پینوک نوشت : “بهترین خبر! برای هر دوی شما خوشحالم.”

خواننده «جادوی سیاه» پیش از این با زین مالک نامزد کرده بود. او و عضو سابق One Direction در سال 2015 از هم جدا شدند.

ادواردز در کتاب «دنیای ما» نوشته لیتل میکس این جدایی را توصیف کرد: «این وحشتناکه، بدترین دوران زندگی من بود. “یک رابطه چهار ساله، نامزدی دو ساله با یک پیام کوتاه ساده به پایان رسید. دقیقاً همینطور. حتی با وجود اینکه حرفه ام واقعاً خوب پیش می رفت، برای من فوق العاده سخت بود.”

ادواردز و آکسلید چمبرلین 28 ساله در سال 2016 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و در سال بعددر  اینستاگرام رابطه شان را رسمی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا