سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دختر بیل گیتس, جنیفر, با سوار کار نائل نصار ازدواج کرد.

جنیفر ، دختر بزرگ بیل گیتس و ملیندا گیتس با عشق دیرینه اش ، نائل نصار ازدواج کرد. بر اساس گزارش های متعدد ، این زوج روز شنبه در مزرعه اسب  جنیفر در شمال نیویورک ازدواج کردند (این مزرعه را والدینش  را در سال 2018 پس از فارغ التحصیلی او  از دانشگاه استنفورد  برایش خریدند.)

بر اساس گزارش دیلی میل  عروس و داماد یک شب قبل از جشن 300 نفره روز شنبه ,  به طور خصوصی مراسم ازدواج مسلمانی برگزار کردند. گفته می شود که کلدپلی و هری هادسون در  مراسم اجرا داشتند.

جنیفر در ژانویه گذشته با نائل 30 ساله نامزد کرد. آنها هر دو از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شده اند – جنیفر در رشته زیست شناسی انسان و نائل در رشته اقتصاد – و هر دو سوارکار  هستند.

جنیفر بزرگترین فرزند گیتس است . او  یک خواهر 19 ساله به نام فیبی و  یک برادر 22 ساله به نام روری دارد.. بیل و ملیندا وقتی در اوایل ماه مه اعلام کردند که تصمیم دارند پس از 27 سال به ازدواجشان پایان دهند بسیاری از مردم جهان را شوکه کردند. طلاق آنها در آگوست نهایی شد. طبق اسناد دادگاه که توسط ET به دست آمده است ، ملیندا قصد تغییر نام خودش را ندارد و با توجه به توافقنامه طلاق ، هیچ یک از طرفین حق حمایت همسر پرداخت نمی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا