سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنچه ترزا جودیس در طلاقش از جو جودیس به دست آورد.

ترزا جودیس فاش کرد که شوهر سابقش جو جودیس در قسمت چهارشنبه شب در قسمت “The Real Housewives of New Jersey ” در طلاق توافقیشان چیزی دریافت نکرده است.

ترزا در اعتراف گفت: “در حل و فصل طلاق من خانه را گرفتم و جو بدون هیچ کاری از آنجا رفت زیرا همه بدهی های او را پرداخت کردم.” “و من پنج سال است که خودم مراقب دخترانمان هستم.”

در حالی که جو با چهار دخترش از جو – گیا ، گابریلا ، میلانیا و آدریانا -زندگی میکرد ، به جو گفت که می خواهد خانه شان را برای فروش بگذارد. جو مسخره کرد و گفت که هر کاری که می خواهد انجام دهد زیرا این خانه او بود.

این زوج ، 48 ساله ، بعد از 20 سال زندگی مشترک طلاقشان را در سپتامبر نهایی کردند ، و ترزا خواستار جدایی “آسانترین طلاق در کل جهان” شد. آنها بعد از سالها شایعه خیانت و زندان در دسامبر 2019 از هم جدا شدند. بعد از اینکه جو برگه های طلاقشان را امضا کرد ، ترزا رسما خانه مشترکشان برای فروش گذاشت.

ترزا از آن زمان با لوئیس “لوئی” روئلاس نقل مکان کرد در حالی که جو در حال حاضر در باهاما زندگی می کند در حالی که او در ماه اکتبر برای مبارزه با همسر سابق جنیفر لوپز ، اوجانی نوا تمرین می کند.

جو در پی 41 ماه حبس به اتهام کلاهبرداری به ایتالیا تبعید شد و درخواست او برای ماندن در ایالات متحده رد شد.

“زنان واقعی خانه دار نیوجرسی” چهارشنبه شب ها ساعت 21  در Bravo پخش می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا