سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون برای دومین بار قرار شام گذاشتند.

به گزارش Page Six به نظر می رسد رابطه عاشقانه شایعه شده کیم کارداشیان و پیت دیویدسون در حال داغتر شدن است چون این زوج برای دومین شب متوالی  برای شام بیرون رفتند.

جمعی از پاپاراتزی ها در رستورانی در محله نوهو نیویورک جمع شده بودند و آماده بودند تا عکسی از جدیدترین زوج قدرتمند هالیوود بگیرند که به گفته یک منبع باعث درگیری در در ورودی شد.

منابع رستوران به Page Six تایید کردند که این زوج علیرغم ورود جداگانه با هم در حال صرف شام هستند. یکی دیگر از افراد داخلی این شب را غیررسمی توصیف کرد و  گفت کارداشیان  که دوست ندارد برای مدت طولانی از بچه هایش دور باشد  به زودی به لس آنجلس بازخواهد گشت.

از زمانی که کارداشیان و دیویدسون در Knott’s Scary Farm در بوئنا پارک، کالیفرنیا، دست در دست هم در یک ترن هوایی  دیده شدند، شایعه شده که آنها با هم وارد رابطه شده اند.

یکی از منابع خودی گفته : «کیم فکر می‌کند پیت خنده‌دار است. پیت کاملاً جذابه و کاملاً جذابیت را درک می کند. کیم دوست دارد که در تمام مدتی که با هم هستند فقط بخندند و او واقعاً از معاشرت با او لذت می برد.”

شاید اولین بار جرقه‌های این شایعه زمانی به وجود آمد که این زوج در برنامه SNL» که کارداشیان چند هفته پیش میزبان آن بود  وانمود می‌کردند که پرنسس یاسمین و علاءالدین در یک قالی‌سواری جادویی هستند.

در ماه ژانویه کیم کارداشیان اعلام کرد که از کانیه وست طلاق گرفته است.

دیویدسون هم  به تازگی مجرد شده است. او و فیبی داینور، در ماه آگوست پس از پنج ماه دوستی از هم جدا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا