سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیاییاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کارگردان سریال بازی مرکب فاش کرد که این درام تقریباً پایان متفاوتی داشته است.

هوانگ دونگ هیوک، خالق و کارگردان سریال پرطرفدار کره ای  بازی مرکب که اخیرا به دلیل پخش بیش از 3 میلیارد دقیقه تیتر خبرها شده، در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی فاش کرد که پایان فصل اول سریال به نحوی هست تا سریال بتواند ادامه داشته باشد. . در پایان فصل اول همانطور که می دانیم  سونگ گی هون (لی جونگ جائه)، معروف به بازیکن 456،  تصمیم می گیرد برای دیدن دخترش سوار هواپیما نشود. در عوض، او از روی پل برمی گردد ​​و به سمت دوربین می رود و در نهایت زندگی اش را به خطر می اندازد تا به دنبال انتقام از بازی که جان 455 شرکت کننده و تقریباً جان خودش را گرفت، برود.

دونگ هیوک فاش کرد: “ما در واقع بین دو سناریو مختلف برای پایان سریال تردید داشتیم.”

پس چرا  گی هون نرفت ؟ دونگ هیوک پاسخ داد: “ما دائماً از خودمون می پرسیدیم، “آیا واقعاً درسته که گی هون تصمیم بگیرد که برود و خانواده اش را ببیند و خوشبختیش را دنبال کند؟ آیا با همین راه می توانیم پیام سریال را برسانیم ؟”

پس از بررسی‌های زیاد، دونگ هیوک تصمیم گرفت که سریال پایان نفس گیری داشته باشد تا جایی برای ادامه فصل دوم  باقی بگذارد.

و به نظر می رسد آرزوی ما برای ساختن فصل دوم برآورده خواهد شد. دونگ هیوک در مصاحبه ای به آسوشیتدپرس گفت که “فصل دوم وجود خواهد داشت”، اما هنوز “خیلی زوده”  که بگوییم چه زمانی قراره اتفاق بیفتد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا