سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلنا گومز در فیلم زندگینامه ای جدیدی نقش لیندا رونشتات را بازی خواهد کرد

خواننده پاپ و ستاره «فقط قتل‌ها در ساختمان» سه‌شنبه شب با انتشار تصویری از خاطرات رونشتاد «رویاهای ساده» در سال ۲۰۱۳ در استوری اینستاگرامش به نقش خود کرد.

این فیلم زندگی‌نامه‌ای در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و تهیه‌کنندگان جان بویلان و جیمز کیچ که مستند «لیندا رونشتاد: صدای صدای من» را در سال ۲۰۱۹ تهیه کرده‌اند، آن را می سازند.

رونشتات یک اسطوره موسیقی کانتری، راک اند رول و لاتین است که با آلبوم های دهه 1970 خود «قلب مانند چرخ» و «رویاهای ساده» به موفقیت های انتقادی و تجاری رسید. او در طول زندگی حرفه‌ایش برنده 11 جایزه گرمی شده است.

رونشتات و گومز هر دو مکزیکی تبار هستند. گومز دو بار برای بازی در سریال «Only Murders in the Building» نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است که او تهیه کننده اجرایی را در کنار استیو مارتین و مارتین شورت بر عهده داشت. گومز به عنوان بازیگر در «جادوگران محل ویورلی» دیزنی شروع به کار کرد و به‌عنوان یک هنرمند موسیقی با آهنگ‌هایی مانند «از دست دادن تو برای دوست داشتن من» و «دوستت دارم مثل یک آهنگ عاشقانه» به موفقیت دست یافت.

مستند رونشتات در سال 2019 توسط راب اپستاین و جفری فریدمن کارگردانی شد و تقریباً 5 دهه فعالیت هنری و تسلط این هنرمند بر ژانر راک کانتری را نشان داد. در سال 2011، رونشتات بازنشستگیش را اعلام کرد و بعداً فاش کرد که به دلیل فلج پیشرونده ی فوق هسته ای که در اصل با پارکینسون اشتباه گرفته می‌شد، دیگر قادر به خواندن نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا