سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادثاخبار مشاهیر خارجی

پسر 9 ساله بر اثر جراحات ناشی از فاجعه کنسرت تراویس اسکات درگذشت.

وکلای خانواده  این پسربچه مرگ او را به سی‌بی‌اس نیوز تایید کردند. پسر  9 ساله‌ای که در کنسرت استروورلد مجروح شده بود، درگذشت.  ازرا بلونت به دلیل ازدحام جمعیت در کنسرت؛ صدمه دید و بر اثر جراحات فوت کرد.

وکلای دادگستری در بیانیه ای اعلام کردند: «خانواده بلونت امشب در غم از دست دادن درک پسر خردسالشان هستند. “این اتفاق ناگوار نباید به خاطر بردن پسرشان به کنسرت اتفاق می افتاد.  مرگ ازرا کاملاً دلخراشه. ما متعهد شدیم که به دنبال علل و عدالت برای خانواده بلونت باشیم. اما امشب  با خانواده او همدردی می کنیم..»

وکلای این خانواده هفته گذشته گفتند که بلونت برای مبارزه با ترومای شدید مغزی، کبدی و کلیوی در کمای پزشکی قرار گرفته است.

خانواده این پسربچه که از تراویس اسکات و سایر سازمان دهندگان کنسرت به دلیل سهل انگاری شکایت کرده اند، در این دادخواست گفته اند که پسرشان در ازدحام جمعیت زیر دست و پا مانده و تقریباً تا حد مرگ له شده است”.

بلونت دهمین فردیه که در این فاجعه جانش را از دست داده است.

اسکات و دیگر سازمان دهندگان این کنسرت با پرونده های قضایی متعددی ، روبرو هستند. اسکات گفته است که هزینه های تشییع جنازه قربانیان را پرداخت خواهد کرد و گفت که ” از آنچه اتفاق افتاده است داغون شده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا