سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست و دریک کنسرت خیریه ای برای آزادی لری هوور برگزار می کنند.

کانیه وست و دریک در 9 دسامبر در سالن Memorial لس آنجلس میزبان یک کنسرت خیریه خواهند بود تا از عفو و آزادی لری هوور، بنیانگذار و رهبر سابق یک باند خیابانی شیکاگو حمایت کنند.

در ماه اکتبر، جیمز پرینس، مدیر موسیقی دریک، در اینستاگرام اشاره کرد که وست و دریک در حال تلاش برای «آزادی برادرمان لری هوور» هستند، اگرچه او در آن زمان فاش نکرد که چه چیزی در راه است.

و بعد اوایل این هفته، پسر هوور، لری هوور جونیور، در برنامه “Murder Master Music Show” تایید کرد که وست و دریک در حال برنامه ریزی کنسرتی برای کمک به آزادی پدرش بودند.

هوور، یکی از بنیانگذاران شاگردان گانگستر، که حالا 70 سال دارد، به دلیل دستور  به قتل یک فروشنده مواد مخدر 19 ساله در سال 1973 و سپس اداره یک باند مواد مخدر از زندان که حدود 100 میلیون دلار در سال درآمد داشت، در حال گذراندن شش حبس ابد  در زندان است.

وست در جریان دیدار با دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 2018 در کاخ سفید گفت که آزادی هوور برای او “بسیار مهمه” .

برنده گرمی در طی یک سخنرانی پرمخاطب گفت: “در یک جهان جایگزین، من او هستم.” و من باید بروم و او را آزاد کنم زیرا او در داخل شیکاگو عملکردهای مثبتی داشته است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا