سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

سحر قریشی خانم بازیگر و فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

خانم بازیگر و آقای فوتبالیست که چند ماهی میشود دچار حاشیه های جنجالی شده اند معلوم شد صیغه موقت بین انها خوانده شده است. دراین چند سال اخیر رابطه بازیکنان مشهور فوتبال و ستارگان بانوی سینما اپیدمی شده و هرروز از میان آنها اخبار جدید و جالبی دراین رابطه به گوش می رسد. گویا جدید ترین خبر صیغه شدن بازیگر و فوتبالیست بدلیل مخالفت مادر داماد با عقد دائم است.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

صیغه شدن سحر قریشی بازیگر و فوتبالیست مهدی طارمی

جدید ترین مورد هم باید به ارتباط یک ستاره سرشناس تیم ملی با هنرپیشه خانم سینما اشاره کرد که حتی نزدیک بود کار به خواستگاری و ازدواج بکشد ستاره فوتبال که شهرتی کم‌نظیر را در 2،-3 سال اخیر بر هم زده یک دل نه صد دل عاشق بازیگر سینما شد و خانواده‌اش را در جریان گذاشت.

 

ظاهرا پدر خیلی مشکلی با این ماجرا و ازدواج سینمایی ، فوتبالی نداشت اما مادر فوتبالیست ملی‌ پوش به شدت مخالفت کرد. شنیدیم حتی مادر ستاره فوتبال فرزندش را تهدید کرده که نفرینش می کند و باید قید این هنرپیشه سینما را بزند.

 

ماجرای خواستگاری با مخالفت شدید مادر ستاره ملی‌ پوش منتفی شد در حالیکه رابطه او با بازیگر خانم ادامه داشت. این دو دریک مراسم و مهمانی ویژه با یک دیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک‌تر شد و اوج آن در جشن تولد خانم بازیگر بود.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

آقای فوتبالیست کادویی گران قیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و بعنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلیها باور کنند عاشق طرف شده است و…

 

در حالیکه چند صباحی از آقای فوتبالیست و خانم بازیگر خبر چندانی در معرض نیست اما شنیدیم رابطه این دو از گذشته هم گرم‌تر شده است. گویا فوتبالیست ملی‌ پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه مشهور بدلیل مخالفت خانواده و مادر ناامید شده راه دیگری در پیش گرفت. شنیدیم آقای فوتبالیست با خانم بازیگر عقد ازدواج موقت بسته و با خیال آسان همه ی جا هم وی را با خود میبرد.

 

البته روح مادر و خانواده فوتبالیست مشهور از ازدواج موقت او با ستاره سینما بی‌خبر است و اگر متوجه داستان می شد.به گزارش پارس ناز چندی قبل هم ویدئوی جنجالی فوتبالیست و بازیگر مشهور منتشر شد،فیلم کوتاهی که از قدم زدن ستاره فوتبال و سینما دست در دست هم در یکی از بازارهای ساحلی قطر در فضای مجازی پخش شده، قبل از هر چیز تاییدکننده خبری است

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

که چند ماه قبل خبرورزشی نوشت لژیونر ایرانی شاغل در قطر از مسئولان باشگاهش خواسته برای یکی از بازیگران زن سینمای کشور ایران که وی را نامزدش معرفی کرده، ویزای اقامت در قطر را بگیرند.آن زمان برخی رسانه‌ ها مدعی شدند چنین چیزی صحت ندارد و رابطه این دو ستاره اصلاً جدی نبوده و با انتقال ستاره فوتبال به قطر، ارتباط آنها قطع شده است.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

همان زمان هم نوشتیم این دو ستاره قصد ازدواج دارند و زندگی مشترک‌شان را خارج از ایران شروع می کنند. هم اکنون هم چیزی نشده که برخی رسانه‌های مجازی از یک فیلم کوتاه، سوژه‌ای در حد فاجعه درست کرده‌اند.

 

دو ستاره میخواهند باهم زندگی کنند، شما مشکلی دارید؟ یکی از دوستان نزدیک این ستاره فوتبال به خبرورزشی گفت از مردم می خواهم با زندگی خصوصی ستاره‌ های محبوب کاری نداشته باشند. آنها هیچ کاری خلاف شرع و خلاف عرف انجام نداده‌اند.

 

چند وقت قبل خبری در مورد ازدواج مهدی طارمی، ستاره پرسپولیس با سحر قریشی، بازیگر سینما در رسانه‌ ها مطرح شد که به سرعت مورد تکذیب طرفین قرار گرفت ولی سر و صدای زیادی به پا کرد. با گذشت چند وقت ازآن موضوع و فراموش شدن جنجال‌هایی که به راه افتاد، احمد ایراندوست، بازیگر سینما پستی در صفحه اینستاگرام خودم منتشر کرد که دوباره ذهن‌ها رابه این سمت کشاند.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

ایران‌ دوست با انتشار تصویری از سحر قریشی در لباس عروسی که مربوط به بخشی از یک فیلم است، پستی منتشر کرد ودر آن ازدواج وی را با شخصی به نام مهدی تبریک گفت که ذهن‌ها رابه سمت مهاجم پرسپولیس میبرد. این در شرایطی است که برخی خبرگزاری ها و بسیاری دیگر از رسانه‌ ها، امروز اخباری با این مضون منتشر کرده‌اند.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

فوتبالیست سرشناس خانواده اش رابه خانه بانوی هنرپیشه فرستاده ودر مراسم خواستگاری رسمی جواب مثبت هم گرفته است اما پیش از این اتفاق این ستاره فوتبال برای همسر آینده‌ اش یک BMW نیز خریده است.

 

برخی سایتها و کانال ها در شبکه های اجتماعی مدعی شدند فوتبالیست سرشناس خانواده اش رابه خانه بانوی هنرپیشه فرستاده ودر مراسم خواستگاری رسمی جواب مثبت هم گرفته است اما پیش از این اتفاق این ستاره فوتبال برای همسر آینده‌اش یک BMW نیز خریده است.

 

آشنایی یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که در پرسپولیس بازی می کند با یک هنرپیشه تلویزیونی و سینمایی در نهایت باعث جدی شدن رابطه برای ازدواج این دو باهم شد.طی ماه‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد این دو ستاره فوتبال و سینما مطرح شد تا جاییکه خانواده فوتبالیست مشهور برای خواستگاری به تهران سفر کرده و حتی جواب مثبت را هم دریافت کردند.

 

استارت شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی

ماجرا از کجا شروع شد؟ مهدی طارمی در دل اردوی اتریش تیم ملی با یک توئیت عاشقانه حسابی خبرساز شد. او نوشت: «یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که آنها را عاشقانه میبیند!» این توئیت حسابی سوژه شد و کلی برایش نوشتند آقای سر به هوا، حتماً خیریتی تو توئیتش بوده است

 

اما انگار ماجرا خیلی هم تیر هوایی نبوده و حسین ماهینی، همشهری و صمیمی‌ترین دوست فوتبالی مهدی برایش کامنت گذاشته بود: «سی خاطر دومادمون، عروس دوس می‌داریم.» سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواج با مهدی طارمی گفت: ازداوجم رابا آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمیخواهم با تکذیب کردن این موضوع وادار به گفت و گو شوم.

 

واکنش تند برادر سحر قریشی به ازدواج خواهرش با بازیکن پرسپولیس

سپهر قریشی در واکنش به شایعه ازدواج خواهرش نوشت ما به اجر و هدفمون رسیدیم اگر می خواهید جعل قرار داد و دزدی از بیت‌المال را بایکوت کنید به جای شایعه ساختن برای خانواده ما راه دیگه رو انتخاب کنید ما راضی نیستیم گربه‌های کوچمون هم با سارقان بیت المال نشست و برخاست کنند.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

صبر مهدی طارمی هم لبریز شد

مهدى طارمى هم در واکنش به شایعه ازدواجش با بازیگر سینما نوشت: آقای ماهینی ببین چه شری درست کردی، یه تعداد روانی هم با آبروی مردم بازی می کنند و براشون مهم نیست این مطلب. حسین ماهینی هم در جواب نوشت نگفتم حالا خووو در آینده خدا بخواد. بنابر این طبق انچه که طرفین گفته‌اند گویا این ماجرا شایعه بوده است.

 

شیما مرزی چند وقت پیش با سحر قریشی به بهانه دیدن بازی پرسپولیس در برابر الهلال به امارات متحده عربی سفر کرده بود؛ استادیومی که طارمی در آن در قالب تیم پرسپولیس بازی کرد. پست بارگذاری شده از سوی شیما مرزی به بهانه تولد سحر قریشی توسط مهدی طارمی لایک شده است.

سحر قریشی خانم بازیگر و مهدی طارمی فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا