سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در فصل ششم سریال سیب ممنوعه حتما ادا اجه حضور دارد اما وضعیت بقیه بازیگران مشخص نیست!

140 قسمت از سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) پخش شد. این سریال که فصل پنجمش را ادامه می دهد، در تاریخ 13 ژوئن با مخاطبانش خداحافظی می کند. تیمی که پس از پایان فصل پنجم به مدت 3 ماه استراحت می کند، در سپتامبر دوباره دور هم جمع می شود و برای فصل ششم شروع به کار می کند.

در فصل ششم سریال Yasak Elma که صد و چهل و یکمین قسمت آن دوشنبه  9 مه پخش می شود، بی صبرانه منتظریم تا ببینیم چه کسانی در این سریال شرکت  می کنند و چه کسانی از داستان حذف می شوند. در این مرحله، به نظر می رسد تنها نامی که  تضمین شده ادا اجه باشد. این بازیگر جوان که نقش شخصیت یلدیز را بازی می‌کرد، به لطف این سریال موفقیت بزرگی در حرفه اش ایجاد کرد.

ادا اجه مطمئناً در فصل ششم حضور خواهد داشت، اما انتظار هم می رود که شوال سام داستان را با شخصیت اندر  ادامه دهد. شووال سام که در مورد فصل ششم اظهاراتی داشت، این پیام را داد که این پروژه را ادامه خواهد داد.

اما هنوز سرنوشت بازیگران دیگر به غیر از این دو نام مشخص نشده است. با توجه به سناریوی فصل جدید بازنگری جدی در کادرفنی پیش بینی می شود. همین تیراژ بازیگریه که سریال یاساک الما را زنده نگه می دارد

توافقات با تمامی بازیگران سریال یاساک الما به پایان رسید. حتی مشخص شد که اردال بیلینگن بازیگر نقش چتین به دلیل پایان یافتن داستانش از سریال خداحافظی کرده است.

آماده سازی فصل ششم سریال یاساک الما از هم اکنون آغاز شده  و با توجه به داستان جدید، انتظار می رود بازیگران جدیدی هم به جمع بازیگران اضافه شوند و نام هایی با داستان خداحافظی کنند.

بسیاری از طرفداران سریال می خواهند بدانند چه کسی داستان را ادامه می دهد، اما انتظار نمی رود این موضوع قبل از روشن شدن سناریوی فصل ششم مشخص شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا