سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیندزی مورگان می‌گوید بیرون آمدن از سریال واکر یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی بود که تا به حال گرفتم.

پس از انتشار خبر خروج لیندزی مورگان از سریال واکر, داستان شخصیت میکی با پایان فصل دوم به آخر رسید. میکی پس از مبارزه با آنچه او مخفی کرده بود، تصمیم گرفت نشان و اسلحه اش را تحویل دهد و به خانه اش در سن آنتونیو برگردد تا اولویت های زندگیش را دوباره ارزیابی کند. این به معنای خداحافظی با پارتنرش واکر (جارد پادالکی)، رئیسش، کاپیتان جیمز (کوبی بل)، و جدایی از تری (جف پیر) بود.

مورگان درباره رفتنش از سریال گفت : رفتن من یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی بود که تا به حال در زندگی‌ام باید می‌گرفتم و واقعاً جالبه زندگی من می‌تواند بسیار شبیه به میکی باشد، و این یک نمونه مشابه بود. من واقعاً باید برای مراقبت از خودم و سلامتم از نظر جسمی، عاطفی و ذهنی وقت بگذارم و دوباره زندگیم ارزیابی کنم که چگونه به جایی که هستم رسیده‌ام و  یه تغییراتی ایجاد کنم. زندگی من فقط در حرفه ام خلاصه می شد, در طول  این 20 سال به اندازه کافی به خودم اهمیت ندادم. تمام  زندگی من غرق  کار و دویدن و جاه طلبی بود و الان با فرسودگی زیادی مواجه هستم.

او ادامه داد : این چیزیه که من واقعاً باید برای بهبودی خودم انجام بدهم و همچنین می خواهم به زودی تشکیل خانواده بدهم. بنابراین من واقعاً به بدنم و خودم نیاز دارم که در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشیم. فکر می کنم این دقیقا همان کاریه که میکی در سریال در حال حاضر انجام می دهد.

همه گیری کرونا  یک چیز به من یاد داده  و اینه که سلامتی ما مهمترین چیز است و باید به هر طریقی که می توانیم آن را در اولویت قرار دهیم و این وظیفه ماست که از خودمون مراقبت کنیم.

واکر پنجشنبه ها ساعت 8 شب در CW پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا