سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تمرینات NYE جاستین بیبر همسایگان را عصبانی کرده است.

 

طبق گفته Page Six ، جاستین خواننده “Yummy” قرار است برای اجرای “NYE Live” خودش در هتل بورلی هیلز بروی صحنه رود ، اما تمرین موسیقی متن او در فضای باز باعث ناراحتی ساکنان منطقه شده است.

یک منبع به سایت گفت: “شبیه این بود که یک ماشین در بیرون از خانه ام  پارک شده با صدای 1 میلیون دسیبل موزیک پخش کند.” “خیلی از افراد در این محله [برای شکایت] به هتل تماس گرفتند و هتل آنها را به پلیس بورلی هیلز و بخش مجوز ارجاع داد.”

اگرچه قرار بود مکان تمرین بیبر کاملاً محرمانه باشد ، اما چندین گزارش ادعا کرده اند که این مکان در هتل نمادین 90210 است. این مکان با صداگذاری جاستین و نصب یک داربست غول پیکر ، تجهیزات صوتی و تجهیزات روشنایی کاملاً تأیید شده بود. بعلاوه ، در تاریخ 30 دسامبر ، او در حال تمرین دیده شد.

وقتی سخنگوی پلیس بورلی هیلز از اجرای زنده جاستین از سال 2017 در مورد شکایات آگاهانه از او سوال شد ، به Page Six گفت: “هیچ تماسی از ساکنان به اداره پلیس بورلی هیلز وجود ندارد. هر گونه شکایت از صدا به دفتر فیلم / مجوز ارجاع می شود. این یک تولید مستقل است که مجوزش را گرفته است. این مورد حمایت شهر نیست بنابراین ما هیچ جزئیات اضافی برای ارائه نداریم. “.

علاوه بر برنامه NYE ، جاستین همچنین به دلیل مسائل مذهبی اش خبر ساز می شود. با توجه به مجله OK!،جاستین در حال تحصیل به عنوان کشیش در کلیسای هیلسونگ است.

یک منبع گفت: “جاستین قصد ندارد حرفه موسیقی اش را کنار بگذارد ، اما احساس می کند که خواسته های بیشتری برای او وجود دارد.” “او می خواهد سال آینده یک کشیش تمام عیار باشد.”

یک منبع گفت: “جاستین معتقد است که می تواند در برقراری نظم رهبری داشته باشد.” “جاستین هرگز بیشتر از این احساس خوشبختی و سلامتی نکرده است و می گوید که این مسئله را مدیون کلیسا است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا