سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

داستان واقعی سریال توت سیاه با بازی ایرم حلواجی اغلو!

داستانی قدرتمند در سریال توت سیاه را خواهید دید که یکی از ساخته های موثر دوشنبه شب ها می باشد.داستان زوهال را خواهید دید که سعی می کند با زندگی و همه چیز همراهی کند.

سفر زوهال با بازی ایرم حلواجی اغلو با عشق خانواده او را به نقطه ای بسیار متفاوت می کشاند.در خانواده اردم که توسط قوانین احاطه شده است، زوهال تلاش می کند تا حقایق را بیابد. زهال که در چنین فضایی با پدر و خواهر و برادرش آزمون های متفاوتی را تجربه خواهد کرد، مخاطب را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

از شخصیت زهال اردم چه می دانیم؟ در اینجا جزئیات است:

«او موفقیت خود را در حرفه توسعه شخصی خود از طریق مشاوره ای که در مورد عشق و روابط و کتاب هایی که نوشت به دست آورد.در زیر تصویر یک زن قوی، زیبا و مدرن که در رسانه ها دیده می شود، هویتی کاملاً متفاوت در زندگی خانگی او نهفته است. او در نقش یک زن خانه دار گرفتار می شود که نمی تواند از حمایت پدرش فرار کند..»

مسئولیت‌های او در قبال خانواده‌اش او را به زنی تنها تبدیل کرده است، اما او جرأت می‌کند به خاطر عشقی که در زمانی که انتظارش را ندارد با پدرش مقابله کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا