سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کارگردان «بتمن» می گوید شخصیت بروس وین با بازی رابرت پتینسون با الهام از کرت کوبین فقید ساخته شده است.

مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن اخیراً فاش کرد که شخصیت بروس وین که توسط  رابرت پتینسون در فیلم ابرقهرمانی آینده “بتمن” بازی می شود، از کرت کوبین نماد موسیقی دهه 90 الهام گرفته شده است.

ریوز اخیرا مصاحبه هایی انجام داده و  در آن توضیح داده که چگونه  از کورت کوبین، رهبر فقید گروه یروانا و نماد موسیقی دهه 90، برای شخصیت بروس وین در فیلم جدیدش، که قرار است در 4 مارس اکران شود، الهام گرفته است.

او با  الهام از آهنگ گرانج گروه در سال 1991 که کوبین درباره یک فرد تخیلی نوشته بود, این شخصیت را ساخت.

ریوز همچنین به اشتراک گذاشت که بلافاصله پس از تماشای بازی پتینسون در فیلم جنایی «Good Time» در سال 2017 توجه او را به خودش جلب کرد.

در آن فیلم، واقعاً می‌توانستید آسیب‌پذیری و استیصال او را احساس کنید، اما می‌توانید قدرت او را هم حس کنید. به نظر من این یک ترکیب عالی بود. او همچنین شباهتهایی به ستاره راک کرت کوبین دارد ، اما شما همچنین احساس می کنید که او می تواند گوشه گیر هم باشد.”
با توجه به گمانه‌زنی‌های اخیر، پتینسون همچنین می‌تواند نقش راک فقید را در یک فیلم زندگی‌نامه ای بازی کند. با این حال، هنوز هیچ خبری در مورد تایید این فیلم بیوگرافی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا