سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیدا پینکت اسمیت از ریزش موهایش استقبال می کند: “من و این آلوپسی قراره با هم دوست باشیم”

جیدا پینکت اسمیت سال ها در مورد مقابله با ریزش مو صحبت کرده است.

این بازیگر 50 ساله، فعال و مجری برنامه Red Table Talk، که از بیماری خودایمنی آلوپسی (که به فولیکول های مو  حمله می کند و باعث طاسی در منطقه ای خاص از سر می شود) رنج می برد، ویدیویی را به اشتراک گذاشت که یکی از قسمتهای طاس پوست سر را نشان می دهد.

پینکت اسمیت در حالی که انگشتش را روی یک خط طاس در امتداد مرکز پوست سرش می کشید، گفت: “در این مرحله، من فقط می توانم بخندم.” “همه می دانید که من با آلوپسی درگیر هستم .”

این هنرپیشه به جای اینکه از این موضوع ناراحت شود، ترجیح می دهد ریزش مویش را مثبت نشان دهد. پینکت اسمیت گفت: “اما شما می دانید که من قراره تاج کوچکی برای این منطقه بذارم .  من و این آلوپسی قراره با هم دوست باشیم.”

در جولای گذشته، پینکت اسمیت از دخترش ویلو اسمیت 21 ساله (که از همسرش ویل اسمیت است ) الهام گرفت تا سرش را کاملا بتراشد. او در توضیح این پست نوشت: “ویلو مرا مجبور کرد این کار را انجام دهم زیرا زمان رها کردن فرا رسیده بود.”

در سال 2018، پینکت اسمیت در یکی از اپیزودهای Red Table Talk درباره “مشکلات ریزش مو” صحبت کرد و توضیح داد: “اولین بار که شروع شد وحشتناک بود. یک روز زیر دوش بودم و چند مشت مو در دستانم بود. و گفتم “اوه خدای من، دارم کچل می شوم؟”

با این حال، او سرانجام درمانی پیدا کرد که تا حدی ریزش مو را متوقف کرد. این ستاره در این پست ویدئویی گفت: “من تزریق های کوچک استروئیدی دارم، و به نظر می رسد که آنها  تا حدی کمک می کنند، اما درمان نمی کنند و من برای ایده های دیگر آماده هستم.”

پینکت اسمیت که مدل موهای کوتاه خود را به نمایش گذاشت، همچنین گفت که از توصیه هایی که دریافت کرده است سپاسگزار است.

او گفت: «فقط می‌خواهم از همه برای این همه کمک تشکر کنم، از همه پزشکان  قدردانی می‌کنم. و من تمام توصیه‌هایی را که جلوی راهم قرار می دهند در نظر می‌گیرم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا