سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جانی سولینگر ، خواننده سابق Skid Row در 55 سالگی درگذشت.

 گفته می شود جانی سولینگر ، خواننده سابق Skid Row در 55 سالگی درگذشت.

بر اساس گزارش ها ، این مجری روز شنبه ، حدود یک ماه بعد از اینکه به طرفدارانش گفت که مبتلا به نارسایی کبدی شده است ، از دنیا رفت.

صفحه رسمی اینستاگرام Skid Row روز شنبه ادای احترامی به این راکر نوشت: “ما از شنیدن خبر فوت برادرمان جانی سولینگر ناراحت هستیم. ما با خانواده ، دوستان و طرفداران او همدرد هستیم.”

 

سولینگر در سال 1999 به عنوان جانشین سباستین باخ به گروه محبوب پیوست. او در سال 2015 از این گروه خداحافظی کرد و تونی هرنل جایگزین او شد.

طبق گفته TMZ ، سولینگر در چندین آلبوم Skid Row از جمله “Thickskin” ، “Revolutions per Minute” ، “United World Rebellion” و “Rise Of The Damnation Army” کار کرده است.

گفته می شود که این نوازنده با بازیگر پائولا مارچنارو ازدواج کرده است ، که بعد از درگذشت سولینگر ، نقل قول صمیمانه ای را به اشتراک گذاشت ،بعد از مرگ سولینجر ، به الیزابت کوبلر-راس و دیوید کسلر نسبت داده شد.

“واقعیت این است که تو برای همیشه غمگین خواهی شد” “تو با از دست دادن یکی از عزیزانت کنار نخواهی آمد. تو یاد خواهی گرفت که با آن زندگی کنی.”

“تو بهبود می یابی و خودت را درمورد اتفاقی که افتاده پیدا خواهی کرد. تو دوباره کامل خواهی شد اما هرگز مثل گذشته نخواهی شد.”

گزارش شده است که GoFundMe که توسط یکی از دوستان سولینگر سازماندهی شده بود و بیش از 16000 دلار برای هزینه های پزشکی او جمع کرده بود ، مرگ این خواننده را نیز تأیید کرد.

با استناد به صفحه پائولا ، ارسال شده: “به روزرسانی از پائولا … .جانی درگذشت. دستش را گرفته بودم. با آرامش رفت. با تشکر از همه شما. برای همیشه سپاسگزار عشق شما هستم. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا