سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پس از درخواست وین دیزل از دواین جانسون، جانسون می گوید هیچ شانسی برای بازگشت به «سریع و خشن» وجود ندارد.

دواین جانسون درخواست وین دیزل مبنی بر بازگشت به فرانچایز Fast & Furious را رد کرد. راک اعتراف می کند که از درخواست دیزل “بسیار شوکه ” شده  و حتی آن را “یکجور حقه و کینه توزی” نامیده است.

جانسون به سی‌ان‌ان می‌گوید: «از پست اخیر وین بسیار شوکه شدم. در ژوئن گذشته، زمانی که من و وین در واقع  به غیر از طریق رسانه‌های اجتماعی با هم ارتباط نداشتیم، به طور مستقیم – و خصوصی – به او گفتم که به این فرنچایز برنمی گردم. من محکم و صمیمانه حرفم را زدم و گفتم که همیشه از بازیگران و فرنچایز حمایت می‌کنم، اما هیچ شانسی برای بازگشت من وجود ندارد. . من به‌طور خصوصی با شرکای خود در یونیورسال صحبت کردم. ، همه آنها حمایت کردند.”

آخرین باری که دیزل و جانسون با هم در  فیلم سریع و خشن ظاهر شدند در سال 2017 در The Fate of the Furious بود. در ماه نوامبر، دیزل در اینستاگرام از جانسون خواست که به فرنچایز برگردد.

جانسون ادامه می دهد: “پست عمومی اخیر وین نمونه ای از حقه کاری او بود.”ما ماه ها پیش در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم و به نتیجه روشنی رسیدیم. هدف من در تمام مدت این بود که سفر شگفت انگیزم را با این فرانچایز باورنکردنی Fast & Furious با سپاس و خوشی به پایان برسانم. مایه تاسفه که این مصاحبه عمومی آب ها را گل آلود کرده است. من  هم‌بازی‌های سابقم و عوامل این فیلم واقعاً آرزوی موفقیت در فصل بعدی می کنم. ”

فرانچایز سریع و خشن  با دو فیلم دیگر به پایان می رسد. در ماه ژوئن، دیزل به ET گفت که طرفداران در دو فیلم پایانی فرنچایز محبوب، F10 و F11 ناامید نخواهند شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا