سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بتی وایت بازیگر افسانه ای در 99 سالگی درگذشت.

بتی وایت، نماد مشهور هالیوود، تنها چند روز قبل از تولد 100 سالگی اش درگذشت.

این هنرپیشه افسانه ای که در هفت فصل سریال The Golden Girls در نقش رز نایلوند طرفداران را به وجد آورد، روز جمعه 31 دسامبر در خانه اش در لس آنجلس درگذشت.

جف ویتاس، نماینده او به ان‌بی‌سی نیوز تأیید کرد: «با وجود اینکه بتی نزدیک به 100 سالش بود، فکر می‌کردم او برای همیشه زنده خواهد ماند.» “من به شدت دلتنگ او خواهم شد و همینطور برای دنیای حیواناتی که او خیلی دوستشون داشت. فکر نمی کنم بتی هرگز از مرگ ترسی داشته باشد چون او همیشه می خواست کنار شوهرش آلن لودن باشد و معتقد بود که دوباره با او خواهد بود.”

طبق گفته کارشناسان احتمالا علت مرگ طبیعی بوده است.

اوایل سال جاری، در 17 ژانویه، وایت در اینستاگرام برای جشن تولد 99 سالگی اش آمد. او نوشت : “باور می کنی؟!”  “این تولد 99 سالگی منه، یعنی می توانم تا دیروقت بیدار بمانم بدون اینکه اجازه بگیرم.” وایت در کنار پیامش، کلیپ‌هایی از سریال The Pet Set را به اشتراک گذاشت که به آن «بسیار افتخار می‌کرد».

وایت همچنین یادداشتی در مورد همه گیری ویروس کرونا  ارسال کرد. او در پایان پستش گفت: “امیدوارم همه خوب باشند و سالم بمانند.” ما از این هم عبور خواهیم کرد.»

این هنرپیشه در سال 1945 با فیلم کوتاه Time to Kill و سریال تلویزیونی هالیوود در تلویزیون در سال 1949 حرفه اش را شروع کرد. در سال 1952، وایت اولین نقش مهمش را در سریال Life With Elizabeth تجربه کرد و به مدت سه سال در نقش اصلی بازی کرد و در بیش از 40 قسمت ظاهر شد.

طی چندین دهه، وایت در برنامه های The Mary Tyler Moore Show  و بعداً The Betty White Show بینندگان را مجذوب خودش کرد. در سال 1985، وایت نقش نمادینش را به عنوان رز در The Golden Girls آغاز کرد که تا سال 1992 ادامه داشت. سپس او به مدت یک سال در سریال The Golden Palace به ایفای نقش این شخصیت محبوب ادامه داد.

در سال 2009، وایت بار دیگر در فیلم The Proposal با بازی در کنار ساندرا بولاک و رایان رینولدز، تماشاگران را به وجد آورد.

سال بعد، وایت در سریال Hot in Cleveland به تلویزیون بازگشت. والری برتینلی، همبازی وایت، در 31 دسامبر به احترام دوستش در توییتر نوشت : “در آرامش بخواب، بتی نازنین.” “خدای من، بهشت ​​در حال حاضر چقدر روشنه.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا