سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

عذرخواهی تریستان تامپسون از کلویی کارداشیان پس از اینکه تست تعیین هویت تایید کرد که او پدر فرزند دیگری هم هست.

تریستان تامپسون بعد از اینکه ثایت شد پدر بجه دیگری هم هست از کلویی کارداشیان پارتنر سابقش عذرخواهی کرد.

ستاره NBA روز دوشنبه 3 ژانویه در استوری اینستاگرام نوشت: “امروز، نتایج تست تعیین هویت نشان می دهد که من با مارالی نیکولز صاحب فرزند شدم.”

نیکولز علیه تامپسون در کالیفرنیا شکایت کرد و گفت که او پدر پسر تازه متولد شده اش است. در اسناد دادگاه، تامپسون گفته است که آنها در روز تولد او در مارس 2021  با هم رابطه جنسی داشتند.

حالا، تامپسون می‌گوید: “من مسئولیت کامل اعمالم را بر عهده می‌گیرم. حالا که ثابت شده من پدر این بچه هستم، مشتاقانه منتظر بزرگ کردن دوستانه پسرمان هستم. من صمیمانه از همه کسانی که در طول این اتفاقات به صورت علنی و خصوصی آزار داده یا ناراحت کرده ام عذرخواهی می‌کنم.”

او در ادامه به طور خاص به “عشق” سابقش، کارداشیان، پس از جدایی شان در بهار گذشته اشاره کرد.

تامپسون نوشت: ” کلوئی، تو لیاقت این را نداری.” “تو سزاوار تحقیر من نیستی. تو سزاوار رفتاری نیستی  که من در طول این سالها با تو کرده ام. ”

او افزود: “من برای تو نهایت احترام و عشق را قائل هستم. صرف نظر از اینکه تو چه فکری می کنی. باز هم، بسیار متاسفم.”

کارداشیان و تامپسون یک دختر 3 ساله، ترو، و تامپسون پسری مشترک، پرینس 5 ساله، با جردن کریگ پارتنر سابق دارد.

نیکولز در بیانیه ای به E نیوز گفت: ” در زمان آشناییمان تامپسون به من گفت که مجرده .  من اگر می دانستم او در یک رابطه هست هرگز باهاش رابطه برقرار نمی کردم. من او  را در مارس 2021 نزدیک تولدش دیدم. او به من گفت که می خواهد من را ببیند. موافقت کردم که او را در هوستون در یک مهمانی خصوصی در 12 مارس ملاقات کنم… هوستون یکی از شب های زیادی بود که با هم گذراندیم. کمی بعد از آخر هفته تولدش در هوستون، تریستان از من دعوت کرد تا به بوستون بروم.”

این بسکتبالیست گفت که ” سال گذشته تنها یکبار با نیکولز رابطه جنسی داشته و آن هم در مارس 2021 در هیوستون، تگزاس،بوده است. او گفت: “من به طور خاص یادمه که در ماه مارس با [او] رابطه جنسی داشتم، دقیقا روز تولدم” من و او با هم در یک مهمانی در هتلی در هیوستون شرکت کردیم. او با من تماس گرفته بود و می خواست در روز تولدم با من باشد.”

او همچنین به اشتراک گذاشت: «برخلاف استنباط‌های زیاد نیکلز در اظهاراتش، ما یک رابطه جدی و مداوم نداشتیم»ما به‌طور پراکنده همدیگر را بین دسامبر 2020 و 13 مارس 2021 دیدیم و در این مدت اصلا رابطه جنسی نداشتیم. .”

نیکولز در بیانیه اش به ای نیوز گفت که او به دنبال “رابطه عاشقانه” با تامپسون نیست. او گفت: “هدف من اینه که پسرمان را در محیطی امن، سالم، دوست داشتنی و خصوصی بزرگ کنم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا