سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سریال کره ای و آسیاییپیشخوان اروپاخبر های داغ

بازگشت 3 ستاره سریال «Squid Game» برای فصل دوم، یک شخصیت جدید معرفی شد!

سریال Squid Game بزرگترین سریال نتفلیکسه بنابراین طبیعتاً طرفداران نمی توانند منتظر پخش فصل دوم باشند.

خب، ممکنه قسمت های جدید به زودی منتشر نشوند، اما ما اطلاعاتی داریم که طرفداران از خواندن آنها لذت می برند!

حداقل 3 شخصیت از فصل اول برای فصل دوم بازگشته و یک شخصیت جدید هم معرفی خواهد شد (و شخصیت جدید با یانگ هی، عروسک بازی ماهی مرکب ارتباط دارد!)

بازگشت لی جونگ جائه در نقش سئونگ گی هون ،لی بیانگ هو و گونگ یو در نقش مرد کت شلواری تایید شد.

جهت یادآوری مرد کت و شلواری، همون کسیه که در اصل از گی هون برای شرکت در  Squid game در قسمت اول دعوت می کند. آن دو با هم دداکجی بازی کردند.

اما شخصیت جدید ، دوست پسر یانگ هی، چئول سو هست .

سازنده سریال، کارگردان و تهیه کننده اجرایی، هوانگ دونگ هیوک، همه این اخبار را در یادداشتی برای طرفداران تایید کرد و گفت: «یک دور جدید در راه است: 12 سال طول کشید تا فصل اول «بازی مرکب» در سال گذشته زنده شود. اما 12 روز طول کشید تا «بازی  مرکب» به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود. به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «بازی  مرکب» فریاد بزرگی برای طرفداران در سرتاسر جهان برانگیخت. از تماشا و حمایت شما متشکریم. . و حالا، Gi-hun برمی گردد، The Front Man برمی گردد. فصل  دوم در راه است. مرد کت و شلواری ممکنه برگردد. شما همچنین با دوست پسر یانگ هی، چئول سو، آشنا خواهید شد. یک بار دیگر برای یک دور کاملا جدید به ما بپیوندید…”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا