سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبری از سریال ” Kardeşlerim ” خواهر و برادرام که باعث ناراحتی طرفداران می شود!

متأسفانه اخبار  جدید سریال Kardeşlerim که شنبه ها از شبکه ATV پخش می شود طرفداران را ناراحت می کند. قسمت جدید این سریال که بازیگرانش پشت سر هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند، این هفته پخش نخواهد شد.

سریال Kardeşlerim  با نام فارسی خواهر و برادرام یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی ATV است. سریالی که با وجود رفتن دو بازیگر مهمش چیزی از هیجانش کم نکرد با وجود اینکه رتبه اول ریتینگ را به سریال Gönül Dağı ( کوه دل ) واگذار کرد اما با تمام هیجان ادامه می دهد.

. تنها چند روز مانده به سال نو، خبر رسید که ییگیت کوچاک، یکی از بازیگران مطرح این سریال به ویروس کرونا مبتلا شده است. چند روز بعد از سال جدید مشخص شد که تست  کرونا انور سید یاران هم مثبت بوده است.

زمانی که دو بازیگر سریال به ویروس کرونا مبتلا شدند، فیلمبرداری متوقف شد. وقتی این استراحت با تعطیلات سال نو ترکیب شد، دو هفته طول کشید. بنابراین سریال Kardeşlerim  شنبه پخش نمی شود. انتظار می رود قسمت جدید در 15 ژانویه پخش شود البته اگر اتفاق بدی نیفتد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا