سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس نوث به خاطر اتهامات تجاوز جنسی از فصل آخر سریال ‘And Just Like That’ اخراج شد.

کریس نوث از فصل آخر سریال  And Just Like That اخراج شده است. بر اساس گزارش های متعدد، شخصیت این بازیگر، آقای بیگ، قرار بود در آخرین قسمت که برای پخش در 3 فوریه برنامه ریزی شده بود، دوباره با  سارا جسیکا پارکر متحد شود. با این حال، در میان ادعاهای تجاوز جنسی نوث این صحنه ها حذف شده اند. این بازیگر اتهامات را رد کرده است.

طبق صفحه IMDb این بازیگر، او قرار بود در هفت قسمت از ریبوت  Sex and the City حضور داشته باشد. طرفداران در قسمت اول شاهد مرگ آقای بیگ بر اثر سکته قلبی بودند.

تعدادی از زنان از جمله لیزا جنتیل خواننده، نوث را به تجاوز جنسی متهم کرده‌اند. هالیوود ریپورتر در ابتدا گزارشی را منتشر کرد که در آن دو زن ادعا کردند که نوث به آنها تجاوز جنسی کرده است و سپس زن دیگری هم همین ادعاها را کرد.  کمی بعد، نوث از  فیلم The Equalizer اخراج شد.

سارا جسیکا پارکر، سینتیا نیکسون و کریستین دیویس بیانیه‌ای مشترک منتشر کردند و ناراحتیشان را از اتهامات وارده به نوث و حمایتشان را از آن زنان   ابراز کردند.

در این پست آمده است: “ما عمیقاً از شنیدن این اتهامات علیه کریس نوث متأسفیم. ما از زنانی حمایت می کنیم که آمده اند و تجربیات دردناک خودشان را به اشتراک گذاشته اند. می دانیم که انجام این کار باید خیلی سخت باشد و آنها را به خاطر انجامش ستایش می کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا