سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونخبر های داغ

ستاره سریال بازی تاج و تخت گفت: فصل 8 سریال شامل مرگ های بیشتری در مقایسه با سالهای گذشته خواهد بود

AAzm9uQ

ما تقریا هیچ چیز درباره آخرین فصل سریال تاج و تخت که بسیار مورد پیش بینی قرار گرفته است، نمیدانیم، بجز اینکه، یک شخصیت ممکن است بازگشتی شگفت انگیز داشته باشد و به گفته یکی از اعضای گروه بازیگری ضربه سختی را وارد خواهد کرد و اینکه هر بازیگر برای هر قسمت چقدر دریافت میکند. ولی به غیر از اینها چیزی نمیدانیم، ما جان اسنو تماشاگران هستیم.

هنوز سوفی ترنر، که نقش سانسا استارک را ایفا کرد، که باعث افسوس ما برای ارواح بیچاره و نشان دادن کمی هوش برای اقناع میل سیری ناپذیر ما برای تاج و تخت ها شده است. طبق گفته او فصل آخر قطعا بی رحم خواهد بود.

میتوانم به شما بگویم که قطعا گرد هم آمدن افراد را خواهیم داشت.

ترنر در مصاحبه با گلدن دربی گفت

همه برای مبارزه با سرنوشت شوم قریب الوقوع کنار هم جمع میشوند.

تنش زیادی بین این گروه های کوچک هست، مبارزه برای آنچه که فکر میکنند درست است. این بازی تاج و تخت است، بنابراین در مقایسه با همه سالهای گذشته خونین تر، مرگبار تر و طاقت فرساتر خواهد بود.

تاج و تخت با مرگ های منزجرکننده شخصیت ها شهرت خود را بدست آورد، اگرچه جرج آر.آر مارتین، که به نظر میرسد هنوز بادهای زمستانی را تمام نکرده است،

از کشتن سرچشمه قهرمانان ما خیلی لذت می برد.

ند استارک، راب استارک، جان اسنو ( برای مدتی ) هیچ کدام در امنیت به نظر نمیرسند. با این وجود در فصل های اخیر، تاج و تخت بخاطر دور ماندن از استراتژی خود باعث خشم طرفداران و منتقدان خود شد. تیرها به عنوان نمایشی تازه احساس نمیشوند، باور اینکه هر شخصیت با پایان خود را در یک قسمت موفق روبرو نمیشود سخت است، همچون ” نبرد حرام زاده ها ” و ” غنائم جنگی “.

اما از وقتی که درام HBO به پایان نزدیک شد، برای طرفداران این کاملا طبیعی است که انتظار داشته باشند که افراد مورد علاقه آنها نابود شوند. ( هیچ راهی برای نجات جیمی نبود ) توضیحات ترنر تایید میکند، خونریزی سختی در این گستره اتفاق خواهد افتاد.

هیچ یک از آن به سانسا Sansa مربوط است؟ ترنر Turner چیزی نگفت، اما درباره پیشرفت شخصیت در طول نمایش توضیح داد.

او گفت: من همیشه تا حدودی جنگجویی در سانسا Sansa دیدم، که فکر نمیکنم کسی واقعا دیده باشد. من همیشه حس میکردم که او در حال یادگیری، تطابق و تا جایی، در حال آشکار ساختن خود و ظاهر شدن به عنوان یک مبارز بود، وقتی که این اتفاق افتاد واقعا احساس رضایت میکرد و من واقعا از جایی که داستان برای او پایان یافت خوشحالم.

فصل 8 بازی تاج و تخت  حدود 2019 خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا