سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دیزنی پلاس وارد مارکتینگ ترکیه می شود! حالا با پینار دنیز، الچین سانگو و هانده ارچل ملاقات می کنند!

دیزنی پلاس پلت فرم پخش دیجیتال مستقر در ایالات متحده به زودی وارد بازار ترکیه خواهد شد.

این پلتفرم قرار است با پینار دنیز، الچین سانگو و هانده ارچل دیدار کند. دیزنی پلاس که دو سال پیش تأسیس شد و همچنان در 71 کشور جهان پخش می شود، روز شماری می کند تا با مخاطبان ترک دیدار کند. ترکیه هفتاد و دومین کشوری خواهد بود که دیزنی پلاس که حدود یک هفته پیش مجوز پخش را از RTÜK دریافت کرده بود، می تواند در آن کشور پخش شود.  دیزنی پلاس رقیب بزرگی برای نتفلیکس در زمان پخش زنده خواهد بود.

دیزنی پلاس که در حال حاضر شروع به تولید محتوا از ترکیه کرده ابتدا تولید محتوای ترکی را با سریال Kaçış آغاز کرد که در آن انگین آکیورک و ایرم هلواچی اوغلو نقش های اصلی را به عهده داشتند، سپس برای فیلمبرداری سریال توسط لانیستار مدیا به توافق رسیدند و آراس بولوت اینملی نقش مصطفی کمال آتاتورک را به عهده خواهد گرفت.

بیرسن آلتونتاش، روزنامه نگار، اعلام کرد که این پلتفرم حالا برای دیدار با پینار دنیز، الچین سانگو و هانده ارچل قدم برداشته است. اگر با دنیز، سانگو و ارچل به توافق برسند که هر سه از بهترین بازیگران زن هستند، سریالی با حضور آنها ساخته می شود.

پینار دنیز همچنان نقش اصلی سریال Yargı را بر عهده دارد. این سریال که از کانال دی پخش شد با محتوای اصلیش مورد توجه شبکه HBO Max هم  قرار گرفته است. پینار دنیز موفق شد در میان نام هایی باشد که دیزنی پلاس با دیدن بازیش در Yargı با او آشنا شد.

هانده ارچل به لطف موفقیتی که با سریال تلویزیونی «تو درم را بزنı» به دست آورد، شهرتش را از مرزهای ترکیه فراتر برده است. هانده ارچل که با 26 میلیون فالوور حتی از سلبریتی های هالیوودی هم  پیشی گرفته به همین دلیل در شبکه های اجتماعی بسیار قدرتمند و الان هم  در حال ارزیابی پیشنهادات جدید است.

الچین سانگو که مدتی به دلیل شکست آخرین پروژه هایش در ریتینگ  آنچه را که در این سریال به آن امید داشت را بدست نیاورد، گفت که از سریال تلویزیونی آزرده خاطر شده و به تئاتر روی آورده است. با این حال، به نظر می رسد که سانگو ترجیح داده که پیشنهاد دیزنی پلاس را ارزیابی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا