سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

همایون سعید در نقش دوست پرنسس دایانا، دکتر حسنات خان به تاج ملحق شد.

همایون سعید، ستاره سینما و تلویزیون پاکستان، برای نقش دکتر حسنات خان، پارتنر پرنسس دایانا، در فصل 5 سریال The Crown انتخاب شده است. به گزارش ورایتی او در حال پیوستن به گروه بازیگران این سریال  ایملدا استونتون در نقش ملکه الیزابت دوم، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز و الیزابت دبیکی در نقش پرنسس دایانا است. فصل 5 قرار است یکی از پر فراز و نشیب ترین دوره های تاریخ مدرن خانواده سلطنتی را پوشش دهد که بر طلاق چارلز و دایانا و عواقب آن بر خانواده سلطنتی تمرکز دارد.

سعید در نقش دکتر حسنات خان، یک جراح قلب بریتانیایی-پاکستانی که قبل از مرگ با پرنسس دایانا رابطه داشت، به بازیگران می پیوندد. حوالی طلاقش در سال 1996، دایانا شروع به ملاقات مخفیانه با این جراح قلب کرد. خان و دیانا هر دو افراد بسیار خصوصی بودند ، شایعات مربوط به رابطه شان را برای سالها انکارکردند. تا اینکه در سال 2004 در بیانیه ای به پلیس متروپولیتن در مورد مرگ دایانا، خان تایید کرد که آنها از سال 1995 تا 1997 با هم رابطه داشتند. طبق گفته خان و دوستان نزدیک پرنسس دایانا، این دو عمیقا عاشق  هم بودند و دوستان می گفتند. او عشق زندگی دایانا بود.

سال‌ها اعتقاد بر این بود که حسنات خان از دایانا جدا شد، اما خان گفت  که دیانا  پس از ملاقات با دودی فاید از او جدا شد. دایانا با فاید وارد رابطه شد و زمانی که در سال 1997 در یک تصادف رانندگی مرگبار درگذشت با او بود. با اینکه هنوز تایید نشده که تصادفی که به زندگی دایانا پایان داد در فصل 5 به تصویر کشیده  می شود یا نه اما بازیگران سعید و خالد عبدالله در نقش دودی فاید تأیید می‌کند که  سریال The Crown روابط دایانا با هر دو مرد را بررسی خواهد کرد.

اگرچه تاریخ اکران به طور رسمی اعلام نشده است، در حال حاضر انتظار می رود فصل 5 سریال The Crown در نوامبر 2022 منتشر شود. نقش آفرینی های اما کورین و جاش اوکانر که به ترتیب در نقش پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز برنده جایزه شده بودند، تماشاگران را در فصل 4 مجذوب خودشون کردند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا