سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سایمون کاول پس از 13 سال با لورن سیلورمن نامزد کرد

طبق گزارش ها داور آمریکن گات تلنت سایمون کاول 62 ساله پس از خواستگاری در شب کریسمس در باربادوس با لورن سیلورمن نامزد کرده است.

به گزارش پیپل، سایمون درخواست ازدواج را در طول تعطیلات خانوادگی مطرح کرد. طبق گزارش، این پیشنهاد جلوی پسر 7 ساله آنها اریک و فرزند ارشد لورن، آدام، که او از شوهر سابق اندرو سیلورمن دارد, مطرح شد.

این زوج تازه نامزد شده برای اولین بار در سال 2004 پس از ملاقات در استراحتگاهی در جزیره کارائیب، رابطه شان را آغاز کردند. در ژوئیه 2013، فاش شد که لورن که هنوز همسر قانونی اندرو بود از سایمون باردار است. . اندرو که با سایمون دوست بود و لورن ، در دسامبر سال بعد طلاقشان را نهایی کردند.

سایمون در مصاحبه ای با The Mirror در سال 2014  در مورد چگونگی شروع رابطه اش با لورن اعتراف کرد: “این چیزی نیست که من به آن افتخار کنم یا بخواهم به کسی صدمه بزنم. این اتفاقی که افتاده.”

او  ادامه داد: باید با آن کنار بیایید و به آن پایبند باشید. مسئولیت و انتقاد پذیر باشید. توصیه من به شما اینه که اگر برای شما اتفاق افتاد،  باید هر روز با آن کنار بیایید و مسئولیت هایتان را بر عهده بگیرید.

در آن زمان، سایمون خاطرنشان کرد که از زمانی که پدر شده است، متمرکز تر شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا